רוב האנשים טובים אבל טיפשים

כמובן. אני מרגיש שאת עצמי כבר רוממתי למעלה יפה מאוד של רוחניות, במשולב עם שיפור העולם. אנשים שונים מחקים את דרך הדיבור המעניינת שלי, לומדים ומחכימים ואני מתפתח רוחנית ואני שמח על זה. חזרתי להיות עדין ולא מכים אותי עוד בכפר הבעייתי שלי, המשטרה עכשיו מראה נכונות להתערב ולטפל ואשתמש בכוחות ההגנה שבכפר ומחוץ לו כדי להיזהר מאנשים מסוכנים שלא פועלים בשכל.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
כמובן. אני מרגיש שאת עצמי כבר רוממתי למעלה יפה מאוד של רוחניות, במשולב עם שיפור העולם.
לא על-מנת לפגוע, אך נלענ"ד שמי שמרגיש שהוא עצמו מרומם ומורם (מעם?), ומושלם עד כדי שאין בו עוד שום צורך בתיקון, שמשהו התפקשש בהליך התיקון שלו (את עצמו).
 
אני לא מושלם, ברור שאף אחד לא מושלם. אני מרגיש שרכשתי בחיי הרבה מעלות רוחניות והפכתי לאדם יותר מעניין מבחינות שונות ורבות. חשוב להתקדם. אני מרגיש שאני גם מקדם את החברה.
 

dory30

Well-known member

רוב האנשים טובים אבל טיפשים​

מועד הבית עד המגזר הפוליטי, אתה נתקל ברמה האישית והכללית בכאלה מדי יום. לא לכולם יש שכל לפעול נכון, כולל לטובת עצמם.
 

mיטלמן

Well-known member
קל להיות רוחני כשאתה לא צריך לדאוג לפת לחם, מים, גג מעל הראש, כביסה וכל השאר.
לא מקלה במצבך, רק ההתנשאות שלך לא במקום.
 
זו בכלל לא התנשאות. יש לי אמנם לאחרונה נטייה הומוריסטית להתנשאות, אבל אני לא מחשיב עצמי לאדם מתנשא. לכל אדם מעלות משלו, ואני מרגיש ומאמין שאני אדם רוחני מהרבה בחינות ואני חושב שגם הוכחתי את זה. אני יוצר הרבה ומקבל תגובות טובות ממבינים, אני מפתח יחסים יפים עם אנשים, ואני שומר על ערכים חזקים כמו מוסר, אהבה, דאגה והתעניינות. אני מאמין ברוחניות ויחד עם זה מבין שגם החומר חיוני, אבל הרוח יותר חשובה. אני יודע שיש הרבה אנשים רוחניים ונהדרים, אבל אני חושב שבאופן כללי רוב האנשים בעולם חומרניים ולא מספיק חכמים אבל טובים. אני נלחם בעולם ומנסה לשפר אותו ולתרום לו בעזרת שיפור הדיבור. לאחרונה אני מנסה לעשות גם פעולות מעשיות ויצרניות כמו לעבוד בגן הירק בטבע ולעזור ברחיצת כלים במקומות שונים. אני מקווה לעבוד בחוץ. אם כל כך מתנהגים אליי לא יפה במשך שנים ואני מקבל מכות, שטיפות מוח והתעללויות נפשיות, אני חושב שמותר לי קצת להתנשא. אני אדם מאושר וחיי טובים. הסמכויות מטפלות באלימות האסורה ומגנות עלי. התהליכים שעברתי במשך השנים חישלו אותי ונתנו לי תובנות רוחניות ופילוסופיות חשובות. עכשיו אני לומד בהצלחה ובשקדנות באוניברסיטה. הוכחתי שבעזרת כוח רצון ואמונה בעצמי אפשר להתגבר על מכשולים ולהתקדם.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה