רדיו קול יפעת

רדיו קול יפעת

האם יש להם אתר או לינק האזנה ? כי לפי מה שתארו אותם הם תחנה טובה היום זה דיי פרקטי שכל תחנה יהיה להם אתר ולינק האזנה אפילו לקול רמלה הם כבר עשו את זה קול נתניה שלא נדבר על קול פ"ת שהם משדרים באינטרנט אבל תסלחו על הביקורת הם כישלון עצום רדיו אשל הנשיא תחנה די נורמליתאבל עד היום אני לא מבין מה בדיוק הקטע של תחנות 106 לשדר כל היום רשת ב מה הטיפשות הזאת יהיה עדיף לשים פליי ליסט על רשת ב ששם זה מתכונת להרדמות כללית
 
אלו תקנות הרדיו החינוכי

אסור לתחנה חינוכית לנגן מוזיקה ברצף כשהצוות לא נוכח באולפן. לכן התחנות משדרות את אחת מרשתות קול ישראל בחלק משעות השידור שלהן, כל אחת בהתאם לכח האדם שלה.
 
עד כמה שאני מכירה את תקנות הרדיו החינוכי

אסור לתחנות הרדיו החינוכי לשדר רצף, לא כשיש אנשים באולפן ולא שאין אנשים באולפן והדבר כתוב במפורש בתקנון. בשעה שהרדיו לא משדר מותר לשדר שידורים חוזרים, להעביר לאחת מרשתות קול ישראל או לשדר שקט. בכל מקרה אין לשדר רצף מוזיקלי, גם אם הוא נערך על ידי תלמידים.
 
פשוט מאוד, עדיף לשמוע את רשת ב`

בכל תדרי 106 FM ‎ מאשר רעשים מוזרים שנפלטים מעשרות ברזלים. ואל תדאג לרייטינג של רשת ב` שגם שהיתה שביתה ולא היו שידורים היה רייטינג לגל השקט יותר מכל תחנות 106 מאילת ועד מטולה.
 
ידיד הזקן והכרגיל וההולך רכיל

יש לך משהו טוב לומר על משהו? באופן כללי? כל השליליות הזאת תביא עליך חו"ח אולקוס.
 
מפני שיבה תקום והדרת פני זקן.

אבל אני בחור די צעיר ולא כמו הניק שלי שלקוח להבדיל אלפי הבדלות מתפילת החזן ביום הכיפורים במוסף ובנעילה, הנני העני ממעש תפילה שכל כולה התבטלות כלפי אלוקים, אז איך אתה יכול לומר עלי כאלה דברים? :)
 
תשעה קבין של רדיו ירדו לעולם

ולתינוקות בית רבן של הרדיו החינוכי לא נותר אפילו אחד ייתכן ואתה מתבטל בפני המקום, אבל בחבריך אתה נוקט בלשון יהירה למדי. כולנו חתיכות עפר שנלושו בצלם, גם ילדי הרדיו החינוכי על קולם הרועד ופצעי הבגרות והטעויות בעברית. נראה שאתה לא עניו כפי שאתה טוען שאתה. תן קצת קרדיט לפרוייקט הרדיו החינוכי. הוא נחוץ, הוא חשוב - הוא רחוק מלהיות מושלם. אך במקום להתנגח ולהשחית מילות הבל לבטלה, נשמח לשמוע ממך כמה עצות מעשיות - אם יש לך כאלה. אם לא, סייג לחוכמה (או בכל אופן - לרצון טוב) בלימת הפה. למרות שברוך שעשנו נקבים נקבים חללים חללים. זה לא אומר שצריך להשתמש בכולם כל הזמן, חומות יריחו כבר נפלו זה מכבר. (בתור אתאיסט מוחלט, מפתיע שאני מכיר לא מעט פלפולים)
 

dj ohad

New member
לגבי שידורי "רדיו יפעת" באינטרנט

אתם מוזמנים ליצור קשר עם האנשים אשר אמונים על הצד הטכני אצלינו יבגני בוזגלו סעדיה נחמנוביץ' ומוחמד פרידמן 04-6548001 חג שמח
 
למעלה