רגע של חיוך...........לצהריים....

sahr12

New member
רגע של חיוך...........לצהריים....

הלכו חבורה של מרוקאים וגרוזינים למבחני מיון למשטרה.... נתנו לכולם שאלון.... "כמה זה 4+4....." מכלוף ענה ש4+4 =10....והלך.... שואלת אותו אישתו איך היה?????עונה לה מכלוף...עזבי אותך סתם שטויות שאלו כמה זה 4+4...וזהו.... ומה ענית שאלה האישה?? שזה 10 אומר לה מכלוף....אתה מפגר??!! זה 8...לא 10...אומרת האישה... למחרת טלפון....מכלוף????התקבלת! תודה,תודה אומר מכלוף רק שאלה קטנה....איך התקבלתי??הרי 4+4 זה 8 ואני אמרתי 10...... אתה היית הכי קרוב......עונה לו הבוחן.....חחחחח
 

צוחקת...

New member
אז זהו.......

שזו המציאות.......... חה חה חה.... יודע למה השוטרים הולכים בזוגות? אחד קורא אחד כותב... עובדה...זה מתקשר למציאות שלך
 
למעלה