רגע של חיוך...........לצהריים....
הלכו חבורה של מרוקאים וגרוזינים למבחני מיון למשטרה.... נתנו לכולם שאלון.... "כמה זה 4+4....." מכלוף ענה ש4+4 =10....והלך.... שואלת אותו אישתו איך היה?????עונה לה מכלוף...עזבי אותך סתם שטויות שאלו כמה זה 4+4...וזהו.... ומה ענית שאלה האישה?? שזה 10 אומר לה מכלוף....אתה מפגר??!! זה 8...לא 10...אומרת האישה... למחרת טלפון....מכלוף????התקבלת! תודה,תודה אומר מכלוף רק שאלה קטנה....איך התקבלתי??הרי 4+4 זה 8 ואני אמרתי 10...... אתה היית הכי קרוב......עונה לו הבוחן.....חחחחח
הלכו חבורה של מרוקאים וגרוזינים למבחני מיון למשטרה.... נתנו לכולם שאלון.... "כמה זה 4+4....." מכלוף ענה ש4+4 =10....והלך.... שואלת אותו אישתו איך היה?????עונה לה מכלוף...עזבי אותך סתם שטויות שאלו כמה זה 4+4...וזהו.... ומה ענית שאלה האישה?? שזה 10 אומר לה מכלוף....אתה מפגר??!! זה 8...לא 10...אומרת האישה... למחרת טלפון....מכלוף????התקבלת! תודה,תודה אומר מכלוף רק שאלה קטנה....איך התקבלתי??הרי 4+4 זה 8 ואני אמרתי 10...... אתה היית הכי קרוב......עונה לו הבוחן.....חחחחח