רגע רגע רגע.... בנצ´וק
כבר הרבה זמן לא היינו כאן באותו הזמן.... אז איפה החיבוק שלי? תגיד שלא התגעגעת..... ו... יקירי, מזל טוב על הכחול בשם - הולם אותך! דרך אגב, את היית הבחירה הראשונה שלי למנהל הפורום החדש, ברגע שגיגול הכריז על כך...
איזה נחמדה אני, משהו... טוב, אני נשארת! סיון
כבר הרבה זמן לא היינו כאן באותו הזמן.... אז איפה החיבוק שלי? תגיד שלא התגעגעת..... ו... יקירי, מזל טוב על הכחול בשם - הולם אותך! דרך אגב, את היית הבחירה הראשונה שלי למנהל הפורום החדש, ברגע שגיגול הכריז על כך...