אוי איך מוכר...
רציתי לעשות הפתעה לבעלי, בעזרתו של אחי. אחי היה עם בעלי, ושלחתי לו SMS ש"כשאני מתקשרת אליך אל תאמר את השם שלי ואל תאמר ל-XXX שזה אני". אחרי חלקיק שניה שמתי לב שמתוך הרגל שלחתי את זה לבעלי, ולא לאחי... התקשרתי אל אחי חנוקה מצחוק שייקח מבעלי את הטלפון לפני שיקרא, אבל זה כבר היה מאוחר מידי...
רציתי לעשות הפתעה לבעלי, בעזרתו של אחי. אחי היה עם בעלי, ושלחתי לו SMS ש"כשאני מתקשרת אליך אל תאמר את השם שלי ואל תאמר ל-XXX שזה אני". אחרי חלקיק שניה שמתי לב שמתוך הרגל שלחתי את זה לבעלי, ולא לאחי... התקשרתי אל אחי חנוקה מצחוק שייקח מבעלי את הטלפון לפני שיקרא, אבל זה כבר היה מאוחר מידי...