רגע מביך בחיים

רגע מביך בחיים

לפני מספר שנים גרתי בדירה קטנה בשכונת קרית יובל בירושלים,ביחד עם שתי שותפות ממוצא ארגנטיני, הכל זרם על מי מנוחות והיה אחלה נחמד,עד שיום אחד בבוקר,השותפה שלי דופקת בעדינות על דלת חדרי,ובפיה שאלה קטנה,האם לפני יומים בחצות צפיתי במכשיר הטלביזיה בחדר שלה, עניתי לה שכן,ואז היא אומרת שאתמול היא הזמינה שתי חברות לראות בווידאו את הטלנובלה הספרדית שהם אוהבים,ואחרי חמש דקות של צפיה משותפת,המסך התחיל להזרים סרטים כחולים, תוכניות בישול,פוליטיקה,וחדשות. ואז היא אומרת אז בבקשה,בפעם הבאה שאתה משתלט לי על החדר תבדוק, שאני לא מקליטה תוכנית כלשהיא,וחוץ מזה אחת הידידות שלי מעונינת להכיר אותך. אז אם גם לכם היתה פדיחה כל שהיא,אתם מוזמנים לשרשר.
 

rigoletto111

New member
איזו פדיחה!

רגע, היא ביקשה להכיר אותך בגלל תוכניות הבישול , או בזכות הפורנוגרפיה המשובחת?
 
נו...

בדיוק כשהתחיל להיות מעניין, הפסקת. מה נסגר עם הידידה, ביקשה הדגמות? הבאת לה? הצלחת להביא לה? בכלל, זה היה פורנו מיינסטרימי, או משהו חולני כמו נשים ערומות בבריכה?
 
פדיחות...

יש לי אחת כזאת. יש לי בפאלפון שני אנשים עם השם חיים.. בתור ילדה נורא חכמה לא רשמתי חיים 1 וחיים 2 יום אחד אני מתקשרת בהתלהבות לאחד החיים שהיה ידיד טוב שלי ומדברת איתו איזה שעה למחרת אותו סיפור רק אחרי כמה שיחות איתו..ועזרה מידיד אחר התברר לי שאני מדברת כמה ימים עם החיים הלא נכון שאותו בקושי הכרתי... לא דיברתי עם 2 החיים מרוב הפדיחות דבר טוב יצא מזה נהיה לי ידיד טוב...
 
וזה מזכיר לי את הפאדיחה הכי רצינית שלי בטלפון

שלחתי אס אמ אס לוהט לחבר שלי ושלחתי. אחר כך קיבלתי תשובה ממישהו אחר שכתב לי בעדינות שהוא חושב ששלחתי לו משהו בטעות. ואפרופו התאהבות, הוא היה אז מאוהב בי קשות.
 
חחח עם אס אמ אסים יש לי ים טעיות..

שלחתי לידיד שלי הודעה"xxx האקס שלי רוצה לחזור אין לי כוח אליו הוא כזה קרציה" שתי שניות אחר כך אני מקבלת הודעה מהאקס..."לא ידעתי שאת חושבת שאני קרציה.." לא ידעתי איפה לשים את עצמי..זה קורה לי כל הזמן
 

בתש1

New member
אניש לחתי בטעות לאבא שלי

הודעה שהיתה מיועדת לחבר שלי.. הודעה די מביכה.. ועוד אבא שלי הראה לי אותה אח'כ וצחק..
 

naty 1

New member
פרויד של פליטות קולמוס

או פרויד של יחסי אב-בת
? דרך אגב, למי שלא ידע, "טעות פרוידאינית" היא לא קריצה על חשבון פרויד, אלא חלק מרכזי בתאוריה שלו. לפי פרויד, בטח גם המונח "פליטת-קולמוס" יש לו משמעות אבזצית משו. ולפינת הויקיפדיה: "בעקבות האנשלוס ברחו פרויד ומשפחתו מאוסטריה, כשהם נעזרים בסיוע כלכלי ממטופלתו וידידתו מארי בונפארט. כשביקש לעזוב את גרמניה, דרש ממנו הגסטאפו לחתום על הצהרה לפיה זכה ליחס הוגן. פרויד כתב "אני ממליץ על הגסטאפו בחום לכל אחד".
 
למעלה