רגעעעעעעעעעעעע

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
רגעעעעעעעעעעעע

לעצור את העולםםםםםםםם רוצה לרדת אמאל`ה......איזה גובה ככה פתאום...FROM NO WHERE ללא התרעה, עצור סיסמא יורים, ואני בלי שכפ``ץ, קפל``ד, צוואה צאר - מניף דגל לבן
 

שרון-ב-

New member
הלו הלו צאר

מה אתה משקשק פה זה רק שלב ההכנה לדבר האמיתי תהיה גבר !!! (תשפיל את עצמך תהיה סמרטוט) קח ת`צמך בידיים !!! תתעשת על עצמך !!! שתה מים קרים !!! לך למקלחת !!! צא מזה !!!!!!!! שרון טיפול בהלם
 

zar

New member
רגוע :))

אמנם אבו- ארבע ורואה פעמיים......אבל שלש...... נו זה קצת מוגזם וחוץ מזה.....אני מהאמבטייה יוצא רגוע עם חיוך צאר - עם רשיון חשמלאי מוגן משוק
 

שרון-ב-

New member
זו לא אני זה התפוז :-(

מנ מנ מנ מניאק !! שרון היתה חייבת להשתחרר
 

שרון-ב-

New member
פה לא מבקשים רשות

פה ישר קופצים (למעלה או למטה, איך שבא לך) הבמה לרשותך. יש מספיק מקום לכולם. הכל בא בחשבון. שרון, הולכת לתפוס מקום טוב ביציע
 
תגיד, אתה בטוח שאתה בלי...

צו(ו)אה? מסריח מהראש. כך אומרים, לא? תא``י (דוקא הולם אותי הגומי של מסכת האב``ך)
 

zar

New member
הכל עניין של טעם

ואני דווקא שונה גומי זה לא אומר שהיא מסכימה עימי...... הרי בסופו של דבר הכל עניין של טעם ואני זאת אומרת הוא...... נשאר תמיד עם אותו הטעם בעוד שהיא אוהבת פעם מנטה, פעם לימון, פעם תות-בננה הסה פעם במקום האכ``כ צאר - מחפש אחר טעמים חדשים
 
אם אתה שונא גומי אתה יכול להשתמש

במעיים של כבש. אולי איזה קישקע קטן עם קצת חריין, דג מלוח, גפילטע פיש ורגל קרושה בצד. אולי אפילו קלופס עם כוס בורשט ושמנת בצד. תא``י (מחלק לנוסעים שקיות הקאה)
 

zar

New member
יש עוד

הייתה לי מישהי שאהבה את זה בטעם שמאלץ. (לא מוסיקת רקע) מה זה, לקח לי יומיים להוריד עם מסיר שומנים את מה שהלשון לא עשתה. צאר בענייני נקיונות
 
למעלה