רגעים קטנים של אושר

חן1

New member
רגעים קטנים של אושר

אני חייבת לשתף אתכם בהרגשה שלי עכשיו. אני לא ממש מבינה את זה.. אבל טוב לי. כלומר, אני לא יודעת אם טוב... .אבל, לפחות לא רע. הלכתי לישון עכשיו.. אחרי 3 ימים בלי שינה וכשקמתי.... הפתעה. החדר שלי היה מלא בבלונים ומתנות, ההורים שלי החליטו לשמח. וזה באמת היה ככה. ניהיה לי קצת טוב בלב.. וזה מוזר. חברה שלי שם בתוך האדמה... ולי טוב. מוזר, אבל מילא. אגב, סהרה.. חשבתי המון על השיחה בבוקר והינה.... אני אופטימית יותר. טוב.... אז חג שקט ושמח (עד כמה שאפשר) לכולכם אוהבת חן
 
חן שמחתי לקרוא ומקווה שיהיה בעתיד

ימים ושבועות של אושר. חברה שלך בתוך האדמה וזה כאב ומצער, אך כל מה שאת יכולה כיום להמשיך לעשות בשבילה, זה לחיות ולהיות מאושרת כמה שניתן בחייך. תזכרי כל פעם שאת מאושרת האושר שלך הוא כפול גם בשבילה. בהמון אהבה רחל-נשמה
 
למעלה