רגעים קטנים של אושר
אני חייבת לשתף אתכם בהרגשה שלי עכשיו. אני לא ממש מבינה את זה.. אבל טוב לי. כלומר, אני לא יודעת אם טוב... .אבל, לפחות לא רע. הלכתי לישון עכשיו.. אחרי 3 ימים בלי שינה וכשקמתי.... הפתעה. החדר שלי היה מלא בבלונים ומתנות, ההורים שלי החליטו לשמח. וזה באמת היה ככה. ניהיה לי קצת טוב בלב.. וזה מוזר. חברה שלי שם בתוך האדמה... ולי טוב. מוזר, אבל מילא. אגב, סהרה.. חשבתי המון על השיחה בבוקר והינה.... אני אופטימית יותר. טוב.... אז חג שקט ושמח (עד כמה שאפשר) לכולכם אוהבת חן
אני חייבת לשתף אתכם בהרגשה שלי עכשיו. אני לא ממש מבינה את זה.. אבל טוב לי. כלומר, אני לא יודעת אם טוב... .אבל, לפחות לא רע. הלכתי לישון עכשיו.. אחרי 3 ימים בלי שינה וכשקמתי.... הפתעה. החדר שלי היה מלא בבלונים ומתנות, ההורים שלי החליטו לשמח. וזה באמת היה ככה. ניהיה לי קצת טוב בלב.. וזה מוזר. חברה שלי שם בתוך האדמה... ולי טוב. מוזר, אבל מילא. אגב, סהרה.. חשבתי המון על השיחה בבוקר והינה.... אני אופטימית יותר. טוב.... אז חג שקט ושמח (עד כמה שאפשר) לכולכם אוהבת חן