רבעי 18.12 בחרמון

shmupi

New member
רבעי 18.12 בחרמון

מישהו בעניין להצטרף או להיפגש שם ?

יוצא מנתניה די מאוחר.

אני ברמה של מתחיל / בנוני. מתכנן להיות בשיאון לכמה שעות.

תודה,
שמופי
 
למעלה