רבעי 18.12 בחרמון מישהו בעניין להצטרף או להיפגש שם ? יוצא מנתניה די מאוחר. אני ברמה של מתחיל / בנוני. מתכנן להיות בשיאון לכמה שעות. תודה, שמופי