ראש השנה קצת אחרת....
היום אני צריכה הרבה עצות.. מצטערת ראש השנה (וככל הנראה בכלל החגים השנה) יערכו במסגרת מאוד מצומצמת- אני, בן זוגי ו-2 הפעוטות (בן בן שנתיים ו-10 והקטנה אוטוטו בת חצי שנה)לא תהיה ארוחה משפחתית גדולה וכו'. ננסה לערוך ארוחה יותר חגיגית בבית (למרות שאנחנו לא ממש טובים בזה) אבל אנחנו מנסים לחשוב על רעיונות "להפריד קודש מחול", להעביר לילדון את אוירת החג מעבר למה שקורה בגן ומעבר לעיניני אוכל, שנינו להזכירכם חילונים גמורים ובכ"ז- הרעיון של שנה חדשה והתחדשות אז חשבתי- ללכת לים ולבצע עם הקטנצ'יק תשליך (כמובן לא בהכרח לפי הטקס אלא להסביר לו את העינים בהתאם לגילו), לבית כנסת אני לא בטוה שהוא יסכים להכנס (מפחד ממקומות הומי אדם סגורים) רעיונות?? ובלי
כשאתן ממירות קמח לבן במלא- מה היחס? 4\3 כוס מלא על 1 כוס רגיל? היה רשום לי פעם ועכשיו אני לא מוצאת... תודה
היום אני צריכה הרבה עצות.. מצטערת ראש השנה (וככל הנראה בכלל החגים השנה) יערכו במסגרת מאוד מצומצמת- אני, בן זוגי ו-2 הפעוטות (בן בן שנתיים ו-10 והקטנה אוטוטו בת חצי שנה)לא תהיה ארוחה משפחתית גדולה וכו'. ננסה לערוך ארוחה יותר חגיגית בבית (למרות שאנחנו לא ממש טובים בזה) אבל אנחנו מנסים לחשוב על רעיונות "להפריד קודש מחול", להעביר לילדון את אוירת החג מעבר למה שקורה בגן ומעבר לעיניני אוכל, שנינו להזכירכם חילונים גמורים ובכ"ז- הרעיון של שנה חדשה והתחדשות אז חשבתי- ללכת לים ולבצע עם הקטנצ'יק תשליך (כמובן לא בהכרח לפי הטקס אלא להסביר לו את העינים בהתאם לגילו), לבית כנסת אני לא בטוה שהוא יסכים להכנס (מפחד ממקומות הומי אדם סגורים) רעיונות?? ובלי