ראקוטן

אגת אש

New member
ראקוטן

עקב הדיון שהיה כאן איך להוריד פרופיל ל64... הזכירו כאן את עניין הראקוטן, וזה מאוד סיקרן אותי חברה טובה שלי היא מהמורעלות, והיא כבר ממש רוצה להיות בצבא (מסיימת השנה יא'). היא לוקחת ראקוטן, או שהיא כבר סיימה לקחת, אני לא יודעת. היא ילידת נובמבר ועוד לא היה לה צו גיוס. אם היא תסיים לקחת את הטיפול לפני שהצו גיוס, עדיין יהיה לה 64? או שזה יעלה בחזרה ל97? (בהנחה שהיא באמת תקבל 97...) ואיך הצבא יודע בכלל?? יש דברים שהצבא יכול לדעת אם נניח נפצעת ואז מגלים שפעם שברת את היד...אבל זה לקחת כדור, מאיפה הצבא יכול לדעת? ובהנחה שהיא תקח ראקוטן גם אחרי הצו גיוס, יתנו לה זימונים לפרופיל 64? ולא 97? הרי 64 זה זמני ממה שהבנתי...לא? ושאלה אחרונה...אמרו לי שהצבא שם סעיף על צלקות, ומוריד פרופיל על חצ'קונים (בקנה מידה לא של חצ'קון פה חצ'קון שם מן הסתם..) האם זה נכון? תודה! =)
 

אגת אש

New member
אוי עוד משהו קטן!

מצטערת..:) רציתי לדעת, למה דווקא הכדור הזה, ראקוטן, מוריד פרופיל ולא כדורים אחרים
 

para trooper

New member
הפרופיל עקב ראקוטן הוא זמני

והוא יורד בגלל שביצוע מאמץ בתקופה שבא נלקח הכדור יכול לגרום לנזק מוחי
 

אגת אש

New member
אני לא רוצה להשמע יותר מדי

טיפשה, אבל, ביצוע מאמץ זה גם נחשב ספורט בבי"ס? בריצה? היא בכיתה שלי ומריצים אותנו פעם בשבוע ריצת אלפיים. היא ביקשה ממני לשאול-אם היא לא תודיע לצבא על זה (היא לקחה את זה בנתיים במשך חודש, משום מה חשבתי שיותר), אז הצבא יכול לגלות את זה איכשהו? אנ הצעתי לה להגיד בכל מקרה, שלא תסתבך וגם כי זה ממילא זמני, אבל היא מפחדת שיביאו לה זימונים לפרופיל 64 וכולנו יודעים שהצבא לפעמים ממש חסר תועלת, והיא לא רוצה שישאירו לה את זה ככה.
 

para trooper

New member
אם הטיפול מסתיים לפני גיוסה לצה"ל

אין צורך שהיא תודיע כי זה לא רלוונטי... בקשר לריצות אלפים גם זה נחשב מאמץ...ואני מתפלא שהרופא לא הגדיר לה שאסור לה לבצע מאמץ
 

DOR LTD

New member
אני לקחתי ראוקטן 6 חודשים

ועשיתי שיעורי ספורט נגרם לי נזק מוחי?
 

The Dream King

New member
נזק מוחי? אני בכלל לא חושב ש...

מדובר בנזק מוחי. מה ששמעתי זה שראוקטן מייבש את העור וככה החצ'קונים "מתים", ולכן שמש + ראוקטן = רעיון רע.
 

MooN of 1986

New member
גם אני השתמשתי בזה...

ויש לי פרופיל 97, ואפילו עברתי מיונים ללוחמה קרבית והתקבלתי ללוחמות אב"כ, ככה שאני לא חושבת שיש עם זה בעיה...
 
למעלה