הייתי בוטה מדי
תתעלם מהסגנון. הכוונה שלי היא המהות: פקחים שהורגים אינם מתעללים, כלומר: הם אינם עושים זאת לשם הנאה, מה שאי אפשר להגיד על בני נוער רבים ו"טובים". לגבי הגיינה, אתה צודק, הביטוי לא מדוייק. אני גם אוהב בעלי חיים, בעיקר חתולים. רק הנקודה שלי היא זו: לא לשפוך את הכלב עם המים, כלומר: לא להגזים עם גישה מסוימת. לפעמים אין ברירה וצריך גם להרוג חיות מחמד. זה עצוב, וכואב, ואני שמח שאחרים עושים זאת ולא אני, אבל צריך. אגב, הראו פעם בכלבוטק איך זורקים אפרוחים חיים לתוך ערימה כדי שימעכו וימותו אחד על השני. זו אכזריות ואטימות לשמה. ואת האכזריות והאטימות הזו, יש לצערי בחברה שלנו בשפע (ולא רק לבעלי חיים - כפי שאתה ציינת). בגדול אני דווקא איתך.