ראיתם את השיגור?

The Traveller

New member
ראיתי ואפילו התרגשתי

קשה להאמין, אבל זו עובדה! עכשיו לא רק האמריקאי, הרוסי, הוולקן, הפרנגי והקלינגון בחלל, עכשיו יש שם גם ישראלי מבאר שבע. מעניין שנתנו לו לטוס בקולומביה, ה"טרנטה" של מעבורות החלל, אולי בגלל שהיא מזכירה הכי הרבה את הסוסיתא?
 

Lu Tze

New member
אם כבר, האסטרונאוט שלנו גם עושה

משהו? כי לא ממש הבנתי מה התפקיד שלו
 

bewiched

New member
מגניב.גם אני רוצה לטוס לחלל

גם ככה אומרים לי שאני אסטרונאוטית
 

itstzar

New member
הייתי מוכן להליף את המילואים שלי

מאבט"ש בדרום הר חברון לאבט"ש על הירח :)
 

itstzar

New member
עדיין חי ונושם :) למעשה אני אפילו

בחופשה קצרה :) אבל מחר אני שוב נוסע לשם
 

n i v1

New member
קראתי ידיעה מרעישה

מצאו טכנולוגיה חדשה שתאפשר לקצר את המסע למאדים לחודשיים ימים במקום שבעה חודשים- זה מדהים. זה ענק, זה בהישג יד. 40 שנה היינו תקועים בטכנולוגיה הישנה ועכשיו דברים מתחילים לקרות אני בעד וחצמזה- כל הכבוד לאילן
 

itstzar

New member
לא בדיוק טכנולוגיה חדשה

פשוט עכשיו החליטו לישם אותה , הדיבורים הם על מנוע גרעין ולא מה שיש כרגע שזה בעירה של חמצן נוזלי בעיקר
 
למעלה