קשה להאמין, אבל זו עובדה! עכשיו לא רק האמריקאי, הרוסי, הוולקן, הפרנגי והקלינגון בחלל, עכשיו יש שם גם ישראלי מבאר שבע. מעניין שנתנו לו לטוס בקולומביה, ה"טרנטה" של מעבורות החלל, אולי בגלל שהיא מזכירה הכי הרבה את הסוסיתא?
מצאו טכנולוגיה חדשה שתאפשר לקצר את המסע למאדים לחודשיים ימים במקום שבעה חודשים- זה מדהים. זה ענק, זה בהישג יד. 40 שנה היינו תקועים בטכנולוגיה הישנה ועכשיו דברים מתחילים לקרות אני בעד וחצמזה- כל הכבוד לאילן