ראיתי עכשיו את וילת הסלבס עם יוליה ונטלי

רוקסין

New member
ראיתי עכשיו את וילת הסלבס עם יוליה ונטלי

ואני חייבת להגיד שמדובר פשוט באי הבנה. יוליה היתה בטוחה שנטאלי עומדת מאחורי הדחתה. ע"פי השיחה ביניהן ההפקה לא מראה לנו הרבה קטעים שהיו על האי, כולל הברית שיוליה ונטאלי כרתו ביניהן, ואת זה שנטאלי הבטיחה לה שהן ביחד עד הגמר. גם לא את הקטע שנטאלי הולכת ומתלחששת כל הזמן עם ענת, כנראהעל מה ששגב סיכם איתה, לא הראו לנו בעריכה. יוליה לא ידעה עד אולי שצפתה בפרק עצמו כמו כולנו, שמי שעומדים מאחורי הדחתה הלא מוצדקת זה דווקא שגב וענת שכרתו ביניהם ברית שקרית (מבחינת ענת) בכדי להדיחה ולהחליש את דאנג מול טיניום. אני גם בטוחה שאחרי שיוליה צפתה בפרק ואף ראתה שנטאלי דווקא לא זו שהצביעה נגדה, אלא דווקא שגב, נרגעו הרוחות ביניהן, ויוליה הבינה ששגב לא עזב לנטאלי ברירה, ולמרות זאת היא לא הצביעה נגדה. וזה גם לא כמו שתיארו את זה פה כל שונאי יוליה למיניהם... יוליה ממש לא התנפלה על נטאלי איך שהיא נכנסה. הם קודם אכלו, ורק אח"כ כשהן נותרו לבדן בשולחן פרץ הויכוח ביניהן. ויוליה בהחלט צודקת בתגובתה. גם אני לא הייתי מסוגלת להתנהג בצביעות ולהעמיד פני חברה, אחרי שחברת ברית שלי תוקעת לי סכין בגב. זה משפיל וזה מעליב וכל אחד שיש לו רגשות היה נפגע מזה. רק שפה מדובר כאמור באי הבנה, ואני בטוחה שאחרי שיוליה צפתה בפרק ההדחה שלה, היא הבינה הרבה דברים שלא ידעה באותו רגע, ולכן שפכה את כל תסכולה על נטאלי. ומה שהכי עצוב בכל העניין הזה, שההפקה ממש לא הראתה לנו הצופים אפילו שמץ מהחברות שנרקמה ביניהן על האי. ואני שואלת: למה? למה להסתיר את זה מהצופים שצריכים לשמוע את זה בשיחה ביניהן בוילת הסלבס? ומה עוד הסתרתם מאיתנו?
 

אורישקי

New member
למה נטלי תקעה לה סכין בגב?

יוליה הצביעה כנגד שגב, בן הברית הכי קרוב של נטלי וחבר מהשבט שלהם.
את ההדחה שלה היא הביאה לעצמה ואין לה שום דבר להתלונן לשגב ונטלי שבמהלך הזה השאירו את עצמם במשחק.
 

רוקסין

New member
היא הצביעה לו בגלל שלא סמכה עליו

ועובדה שבצדק, הוא הצביע נגדה. היחיד מכל השבט שלה ששם את השם שלה. אז למה שלא תשים את השם שלו? אני מבינה שאתה אוהב את שגב אורי, ולכן שיקול הדעת שלך בכל מה שקשור אליו אינו אובייקיטיבי. אני בטוחה שבעוד שנה-שנתיים כשתסתכל אחורה על העונה הזאת אתה תבין למה טעית לגבי שגב ולא היית אובייקטיבי כלפיו... ובגלל זה כל מי שעומד מולו נראה לך עכשיו כמו אוייב, דבר שאינו נכון.
 

אורישקי

New member
נטלי גם כן לקחה חלק בהדחה שלה

ובתוכנית של פיצול הקולות.

הם הצביעו ליוליה כי באופן ברור היא פעלה נגדם, מה גם שלא היו להם קולות ממילא תודות לצמידים.
 

רוקסין

New member
נטלי הצביעה לבוקי, לא ליוליה

למרות שיכלה להצטרף לשגב וגם להצביע לה. עובדה ששבוע אח"כ בגלל זה היא כבר לא הצביעה איתו. עד היום לא ברור למה, בגלל שההפקה מסתירה מאיתנו הרבה קטעים ושיחות חשובות שהתנהלו עלהאי בין המתמודדים. מספיק היה לשמוע את הויכוח בין יוליה לנטלי בוילת הסלבס בכדי להבין עד כמה ההפקה מסתירה מאיתנו שיחות חשובות...
 

אורישקי

New member
אז מה? היא הצביעה לבוקי ובכך לקחה חלק

בתוכנית פיצול הקולות בין יוליה ובוקי
 

רוקסין

New member
לא, זה ממש לא ברור. כי היא לא אמרה שהיא לא...

איתו. היא אמרה גם לשגב וגם לתורג'י שהיא עדיין לא החליטה ותחליט רק אחרי משימת הווטו. ואגב, גם נטלי שביקרה אותה על זה, נהגה בדיוק כמוה שבוע אח"כ.
 

mmeny

New member
אז תורג'י ושגב צריכים לחכות ולהתפלל ליוליה?

לא,הפ פשוט הדיחו אותה.
אם היה לה שכל הייתה מתחייבת לאחת המחנות.
ובסוף היא מאשימה את נטלי,מגוחך
 

רוקסין

New member
אבל נטלי נהגה בדיוק כמוה אחרי שהטיפה לה מוסר

תגידי: לא ראית את פרק ההדחה של נטלי? במה נטלי היתה שונה מיוליה באותו פרק. ועובדה שהיא גם הודחה בסופו.
 

mmeny

New member
ההבדל

בפרק עם יוליה,בתחילת הפרק היה לדאנג יתרון של 4 על 3, ולכן אם יוליה הייתה איתם הם יכלו להיות ביתרון ולהדיח את מי שיירצו.
אני זוכר בפירוש את איתי אומר ליוליה הזגזגנית "עד שסוף סוף אנחנו ביתרון" ותופס את הראש בגלל חוסר ההחלטיות שלה.

לעומת זאת אצל נטלי זה היה מצב של 3 על 3,ואני בטוח שאם מישהו מדאנג היה זוכה בוטו (מה שאף פעם לא קרה) , נטלי לא הייתה חושבת פעמיים ומדיחה מישהו מטיניום.
ברור שאחרי משימת הוטו שענת ניצחה, נטלי ניסתה להתקרב לבנות,הגיוני לגמרי.
אצל יוליה עוד לפני המשימה הייתה חוסר הודאות וגם אחריה
 

רוקסין

New member
שוב, בגלל שהיא לא סמכה על שגב ונטלי

והיא אפילו היתה הכי כנה בעולם ואמרה לה במועצת השבט עוד פני שהיא הודחה שהיא לא יכולה לסמוך עליה. יותר כנות מזה לא תמצא.
 
לא הייתה לה סיבה לא לסמוך עליהם

זו היא שבגדה בברית דאנג ראשונה ולמעשה לא השאירה להם ברירה. אפילו בוקי, בן הברית שלה שמת עליה הזהיר אותה שהיא עושה טעות.
והסיבה שהיא אמרה בפרק ללמה להצטרף לתורג'י היא שהיא חושבת על היום שאחרי הישרדות ושהיא תצטרך לעבוד עם תורג'י וכולי. לגיטימי אבל אנוכי, היה לה נוח אחר כך להאשים את נטלי בזגזגנות שלה עצמה כי היא כנראה לא הרגישה טוב עם זה.
יוליה בחורה נחמדה וכנראה שגם בחורה טובה בסה"כ וחיבבתי אותה רוב העונה אבל את ההדחה שלה היא בישלה בעצמה. נכון שגם אנה וענת התנהגו בצורה דומה בהדחה מאוחרת יותר אבל ההבדל הוא שליוליה לא היה כוח כשהיא עשתה את זה ולהן כן היה (לכן השאלה שלה לענת במועצת השבט הייתה לגמרי במקום, אבל אני לא מצליחה לזכור מה ענת ענתה לה).
 

black scar1

New member
נטלי לא התנהגה כמוה שבוע אחרי!!

אני מתחילה לחשוב שאנחנו רואות תוכניות שונות לגמרי.

שוב תקציר לחלקים שהחלטת להדחיק סלקטיבית מהראש שלך:

שגב סיכם בהדחה של יוליה עם ענת, שאחרי שמעיפים את יוליה אז מקימים ברית של נטלי-שגב-אנה-ענת! בתכלס, הוא לא היה צריך לדבר איתה על ברית, כי בכל מקרה לא הייתה לו ברירה אלא להצביע איתם ליוליה, אבל הוא ניסה בכל זאת גם לדבר על מהלכים הבאים ולהוציא ממנה הבטחה לברית שתשמור עליו ועל נטלי להבא! (ואחר כך את אומרת שהוא רכיכה וטיפש- לא זה ולא זה! הוא הוציא מענת הבטחה לברית למרות שלא היה לו שום קלף מיקוח- מראה שהוא לא רכיכה וניסה לעשות מהלך + אמר בטסטה שהוא לא סומך על ענת למרות שהבטיחה לו - אבל אין לו ברירה- כלומר לא טיפש!!).

בהדחה הבאה- שוב לא באמת סומך על של ענת ומקווה שנטלי תיקח את הצמיד הלבן (שוב, משהו שכמעט קרה, שנית נטלי וענת ראש בראש וענת מנצחת) ומישהו מטיניום את השחור (גם, שוב ראש בראש - שגב ואנה ראש בראש במקום האחרון-שגב מפסיד, זה יכל להיות אנה). במידה והצמידים עובדים לטובתם - נטלי לוקחת לבן, אנה או תורג'י לוקחים שחור- שגב ונטלי לא נתונים לחסדיה של ענת! הם מעיפים מישהו מטיניום בשיתוף פעולה עם בוקי!

היות ושוב זה לא קורה- שגב בא לענת ומזכיר לה את הברית שהיא חתמה איתו, להדיח את תורג'י! בשום מקום נטלי לא התלבטה או התנדנדה. היא כל הזמן הייתה בעד להדיח מישהו מטיניום. בהתחלה את תורג'י, ואחרי שלא סמכה על אנה וענת - סיכמה להעיף את אנה.
 

רוקסין

New member
גם אני מתחילה לחשוב כך

אני רואה ערוץ 10 ואת כנראה צופה בערוץ 2 או אפילו 1...
 

black scar1

New member
ההבדל הוא שאני מסבירה לך למה מה

שאת אומרת לא נכון! את טוענת שאני מפרשת לא נכון- תסבירי למה! נו בבקשה. איפה טעיתי בהודעה? אה? איפה?
 
רוקסין, מכירה את הפתגם

כשכולם אומרים לך שאתה שיכור - כדאי שתלך לישון.

זה לא נראה לך מגלומני להניח שכולם כולם פה טועים ורק את צודקת?
 

רוקסין

New member
כבר אמרתי לך שהפורום הזה לא מייצג את הרוב

ואם את באמת מאמינה בפתגם שהבאת לי, אני ממליצה לך ללכת לדף הרשמי של התוכנית שם גולשים עשרות אלפים, ונראה אם תלכי לישון אחרי שתראי שכולם שם דווקא בדעה שלי ולא שלך... אגב, כנ"ל באתר הרשמי של התוכנית וכנ"ל בכל פורום אפשרי שעוסק בהישרדות, מלבד הפורום הזה. שלא דבר בכלל על מה שהולך בחוץ בעולם האמיתי והלא וירטואלי...
 
למעלה