ראיתי הערב את 91-413-01 שהופיע

מצב
הנושא נעול.
ראיתי הערב את 91-413-01 שהופיע

ראיתי הערב את 91-413-01 שהופיע
צילום שלו כאן כאוטובוס של קונקס,במדים של א.נ. נתניה.האם קונקס מוכרת אוטובוסים?הוא דווקא נראה די חדש.
 

אורי404

New member
יש כמה בא.נ נתניה מיונייטד טורס.

ראיתי הערב את 91-413-01 שהופיע
צילום שלו כאן כאוטובוס של קונקס,במדים של א.נ. נתניה.האם קונקס מוכרת אוטובוסים?הוא דווקא נראה די חדש.
יש כמה בא.נ נתניה מיונייטד טורס.
לפחות שניים (מקור: 846). כנראה, שלאחר שנכנסו לקונקס מאן ברק ווולוו B12B חדשים, הוחלט למכור חלק מהאוטובוסים (די מוזר שדוקא את מאן, ולא וולוו B10B).
 

levikon

New member
דיברתי עם מס' נהגים בקונקס.

יש כמה בא.נ נתניה מיונייטד טורס.
לפחות שניים (מקור: 846). כנראה, שלאחר שנכנסו לקונקס מאן ברק ווולוו B12B חדשים, הוחלט למכור חלק מהאוטובוסים (די מוזר שדוקא את מאן, ולא וולוו B10B).
דיברתי עם מס' נהגים בקונקס.
כולם מעדיפים את הוולוו על פני המאן. קצת מוזר למען האמת, אבל שיהיה...
 

אוהד11

New member
מוזר שדן/יונייטד הזדרזו למכור כעשר

דיברתי עם מס' נהגים בקונקס.
כולם מעדיפים את הוולוו על פני המאן. קצת מוזר למען האמת, אבל שיהיה...
מוזר שדן/יונייטד הזדרזו למכור כעשר
מכונות מסדרה זו לאחר זמן קצר שהן פעלו במסגרת החברה הזו, וקונקס עשתה בהן שימוש קצר ומכרה אותן.
 

אורי404

New member
בהחלט, זה לא מובן. הרי יש לדן/יוניי

מוזר שדן/יונייטד הזדרזו למכור כעשר
מכונות מסדרה זו לאחר זמן קצר שהן פעלו במסגרת החברה הזו, וקונקס עשתה בהן שימוש קצר ומכרה אותן.
בהחלט, זה לא מובן. הרי יש לדן/יוניי
יונייטד מכונות ישנות יותר, כמו: אירייזרים מוקדמים יותר, מאן HOCL :צ'יצ'ולינות" מהדור הראשון (100-108?), וSU-ים, וזה מוזר.
 

846

Active member
ה MAN איריזר הוא תיירותי עם מדרגה

יש כמה בא.נ נתניה מיונייטד טורס.
לפחות שניים (מקור: 846). כנראה, שלאחר שנכנסו לקונקס מאן ברק ווולוו B12B חדשים, הוחלט למכור חלק מהאוטובוסים (די מוזר שדוקא את מאן, ולא וולוו B10B).
ה MAN איריזר הוא תיירותי עם מדרגה
ודלת אחורית מאד... ולכן מכרו אותם עם כניסתם של אוטובוסים תיקניים לשרות. וזאת בניגוד לסופרבוס..... אגב... מה עם ה VANHOOL של נתיב אקספרס? האם גם בהם יש מדרגה?
 

טוארג

New member
האיריזרים האלה

ה MAN איריזר הוא תיירותי עם מדרגה
ודלת אחורית מאד... ולכן מכרו אותם עם כניסתם של אוטובוסים תיקניים לשרות. וזאת בניגוד לסופרבוס..... אגב... מה עם ה VANHOOL של נתיב אקספרס? האם גם בהם יש מדרגה?
האיריזרים האלה
ביונייטד הם עשו רק ויזות? ובקונקס עבדו בקווים? לפחות קונקס מראים מגמת שיפור באוטובוסים שלהם... במרגלית 70% מהאוטובוסים הם עם מדרגה פנימית, דלת אחורית רחוקה, ואין להם אוטובוס אחד אפילו שמותאים לנכים. ויש להם 11 קווים עירוניים...
 

צחקן

New member
אין להם נמוך רצפה אחד? זה לא....

האיריזרים האלה
ביונייטד הם עשו רק ויזות? ובקונקס עבדו בקווים? לפחות קונקס מראים מגמת שיפור באוטובוסים שלהם... במרגלית 70% מהאוטובוסים הם עם מדרגה פנימית, דלת אחורית רחוקה, ואין להם אוטובוס אחד אפילו שמותאים לנכים. ויש להם 11 קווים עירוניים...
אין להם נמוך רצפה אחד? זה לא....
ב"ה עולה כ"כ הרבה לחברה שמפעילה קווים - 1.2מיליון ש"ח B7Lליחדה.. בושה וחרפה
 

IntelliMe

New member
ויזות = נסיעות מוזמנות מראש?

האיריזרים האלה
ביונייטד הם עשו רק ויזות? ובקונקס עבדו בקווים? לפחות קונקס מראים מגמת שיפור באוטובוסים שלהם... במרגלית 70% מהאוטובוסים הם עם מדרגה פנימית, דלת אחורית רחוקה, ואין להם אוטובוס אחד אפילו שמותאים לנכים. ויש להם 11 קווים עירוניים...
ויזות = נסיעות מוזמנות מראש?
לא יודע לגבי יונייטד, בקונקס הם עשו גם וגם. שנה שעברה, היה לנו סיור בית ספרי ליד ושם. נסענו עם האיריזרים האלה... אפילו שאמרתם שאין לזה סיבה הגיונית, היה להם מאד קשה בעליות.. גם לאגד יש איריזרים.. גם הם לא תקניים? וגם, פעם, כששאלתי למה מרגלית מכרו את הברקים שלהם לקונקס, כאשר הם היו בין האוטובוסים היותר טובים שלהם, עניתם שהם העדיפו להרוויח כמה שיותר, ובגלל זה מכרו את הטובים יותר.. אולי אלה גם המניעים של קונקס..
 
המ.א.ן איריזר של אגד הוא תקני לגמרי

ויזות = נסיעות מוזמנות מראש?
לא יודע לגבי יונייטד, בקונקס הם עשו גם וגם. שנה שעברה, היה לנו סיור בית ספרי ליד ושם. נסענו עם האיריזרים האלה... אפילו שאמרתם שאין לזה סיבה הגיונית, היה להם מאד קשה בעליות.. גם לאגד יש איריזרים.. גם הם לא תקניים? וגם, פעם, כששאלתי למה מרגלית מכרו את הברקים שלהם לקונקס, כאשר הם היו בין האוטובוסים היותר טובים שלהם, עניתם שהם העדיפו להרוויח כמה שיותר, ובגלל זה מכרו את הטובים יותר.. אולי אלה גם המניעים של קונקס..
המ.א.ן איריזר של אגד הוא תקני לגמרי
 

אורי404

New member
קונקס עשו גם וגם.

ויזות = נסיעות מוזמנות מראש?
לא יודע לגבי יונייטד, בקונקס הם עשו גם וגם. שנה שעברה, היה לנו סיור בית ספרי ליד ושם. נסענו עם האיריזרים האלה... אפילו שאמרתם שאין לזה סיבה הגיונית, היה להם מאד קשה בעליות.. גם לאגד יש איריזרים.. גם הם לא תקניים? וגם, פעם, כששאלתי למה מרגלית מכרו את הברקים שלהם לקונקס, כאשר הם היו בין האוטובוסים היותר טובים שלהם, עניתם שהם העדיפו להרוויח כמה שיותר, ובגלל זה מכרו את הטובים יותר.. אולי אלה גם המניעים של קונקס..
קונקס עשו גם וגם.
גם נסיעות ציבוריות (צחקן צילם אותם בתמח"ת) וגם ויזות. לגבי קושי בעליות - המרכב אירייזר הוא מפואר, אבל הוא כבד מאוד, ודי מאמץ את האוטובוס, אפילו, כשזה מאן. לגבי למה הם מכרו - 846, הסביר, שזה בגלל הדלת מאחורי הסרן האחורי - דבר לא ממש נוח, וגם, אולי, גם לא חוקי.
 

846

Active member
האיריזרים של אגד הוזמנו כאוטובוסים

ויזות = נסיעות מוזמנות מראש?
לא יודע לגבי יונייטד, בקונקס הם עשו גם וגם. שנה שעברה, היה לנו סיור בית ספרי ליד ושם. נסענו עם האיריזרים האלה... אפילו שאמרתם שאין לזה סיבה הגיונית, היה להם מאד קשה בעליות.. גם לאגד יש איריזרים.. גם הם לא תקניים? וגם, פעם, כששאלתי למה מרגלית מכרו את הברקים שלהם לקונקס, כאשר הם היו בין האוטובוסים היותר טובים שלהם, עניתם שהם העדיפו להרוויח כמה שיותר, ובגלל זה מכרו את הטובים יותר.. אולי אלה גם המניעים של קונקס..
האיריזרים של אגד הוזמנו כאוטובוסים
לקווי שרות לפי כל התקנות: במעבר יש מידרון משופע ולא מדרגה והדלת האחורית ממוקמת במרכז האוטובוס ולא מאחור. גם המראות הן פשוטות יותר וזוות הרבה יותר. יש לציין שבעבר עשיתי סיבוב על איריזר חדש לגמרי שהושאל לאגד מיונייטד טורס לצורך בדיקה. הוא היה באגד במשך כחודש שבו בחנו אותו מכל הכיוונים: מכניקה, צריכת דלק, בלאי וכד'... מדור הניסויים של אגד הגיש את מסקנותיו והמלצותיו לשינויים ורק אז בוצעה ההזמנה הראשונה.
 

846

Active member
זוות=זולות

האיריזרים של אגד הוזמנו כאוטובוסים
לקווי שרות לפי כל התקנות: במעבר יש מידרון משופע ולא מדרגה והדלת האחורית ממוקמת במרכז האוטובוס ולא מאחור. גם המראות הן פשוטות יותר וזוות הרבה יותר. יש לציין שבעבר עשיתי סיבוב על איריזר חדש לגמרי שהושאל לאגד מיונייטד טורס לצורך בדיקה. הוא היה באגד במשך כחודש שבו בחנו אותו מכל הכיוונים: מכניקה, צריכת דלק, בלאי וכד'... מדור הניסויים של אגד הגיש את מסקנותיו והמלצותיו לשינויים ורק אז בוצעה ההזמנה הראשונה.
זוות=זולות
 
זוכר את המספר שלו?

האיריזרים של אגד הוזמנו כאוטובוסים
לקווי שרות לפי כל התקנות: במעבר יש מידרון משופע ולא מדרגה והדלת האחורית ממוקמת במרכז האוטובוס ולא מאחור. גם המראות הן פשוטות יותר וזוות הרבה יותר. יש לציין שבעבר עשיתי סיבוב על איריזר חדש לגמרי שהושאל לאגד מיונייטד טורס לצורך בדיקה. הוא היה באגד במשך כחודש שבו בחנו אותו מכל הכיוונים: מכניקה, צריכת דלק, בלאי וכד'... מדור הניסויים של אגד הגיש את מסקנותיו והמלצותיו לשינויים ורק אז בוצעה ההזמנה הראשונה.
זוכר את המספר שלו?
 

846

Active member
נצל"ש העברות אוטובוסים: השבוע

ראיתי הערב את 91-413-01 שהופיע
צילום שלו כאן כאוטובוס של קונקס,במדים של א.נ. נתניה.האם קונקס מוכרת אוטובוסים?הוא דווקא נראה די חדש.
נצל"ש העברות אוטובוסים: השבוע
ניצפתה הסקניה העירונית XX-396-XX (פנימי בב"ש 336 או 366) במוסך של עפיפי בחניון אגד בנצרת עילית. היא עמדה ללא מיתקן כירטוס כלומר עוד לא ניכנס לשרות. זאת החברה הרביעית אליה מגיעה הסקניה הנ"ל: דן בת"א, נתיב אקספרס בצפת, מטרודן ב"ש ועכשיו עפיפי נצרת!
 

טוארג

New member
יש 2 סקאניות...

נצל"ש העברות אוטובוסים: השבוע
ניצפתה הסקניה העירונית XX-396-XX (פנימי בב"ש 336 או 366) במוסך של עפיפי בחניון אגד בנצרת עילית. היא עמדה ללא מיתקן כירטוס כלומר עוד לא ניכנס לשרות. זאת החברה הרביעית אליה מגיעה הסקניה הנ"ל: דן בת"א, נתיב אקספרס בצפת, מטרודן ב"ש ועכשיו עפיפי נצרת!
יש 2 סקאניות...
אני ראיתי אחת מהן אצל קונקס בטבריה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה