ראיתי בעיניך

ראיתי בעיניך

ראיתי בעיניך סופה שקטה של עצב ראיתי בעיניך שאותי עזבת ראיתי בעיניך ציפור כלואה הלילה ידעתי מעיניך שאותי עזבת וליבך לחש לי עד כמה אהבתיך וליבי לעג לי שאתה אינך וקולך רעד בי כשאתה שתקת בגופך הרגשתי איך נפרד הלב אלוהים חשוב עלי שמעתי כשחלמת אשה זרה לוחשת שמעתי כשישנת את נשימותיה נשבעתי לעיניך שרק אותך אהבתי ביקשתי אז בחושך אל תוותר עלי! מילים: איתן גלס-נחמיאס לחן: שלומי שבת
 
ראיתיך בעיניך

ראיתי בעיניך איך האש כבתה כבר זמן רב שהיא דועכת לאיטה, חש איך את מעלי מתרחקת איך לידי את כבר בקושי צוחקת. ראיתי איך לאט משתנה גופך איך קריר יותר הוא הופך, איך ליבך מפנה לי עורף איך בליבי החל לו החורף. אותי את עוזבת ומשאירה מאחור למה לנו ללכת סחור סחור, הכל כבר תם והסתיו כבר בפתח לעולם לא ירפא בליבי החתך.
 
עינייך עצומות....

הנר עדיין דולק , רוקד את מחול הלהבה על גופך השרוע על המיטה .... ניגון של שיר מלטף שערך השחור נושק לריסייך , יורד ללחי חלקה ומתנגן בפיך בלחש.... לב איש מבקש אל תוכו פעימות אהבה מעומק הלב הקטן הצר מלהכיל .... פעימת הלב מכה בחזך , עינייך עצומות מבלי לראות ידייך קפוצות כדי לא לחוש את אותו כאב שהגוף זועק..... בדממה. <>
 

הצופה.

New member
את לא רואה

איך מגרד לי בגב נצמד לכל פינה כדי למצוא תמיכה ואת לא ראית את השחור המבעית שאת גופי הרטיט ואפילו הפצע לא הגליד ואת לא ראית ונשארתי לבד עם הגירוד בגב
 

נשית~37

New member
שיר יפה במיוחד..אבל..

באהבה לא שותקים. כשאוהבים.. מדברים צועקים בועטים משתוללים מתפייסים ושוב אוהבים.. הכל...רק לא שותקים.
 
למעלה