פארק דה פרנס
New member
כל שינוי תוואי פירושו
עוד 10-3 שנים בוועדות התכנון.
כל שינוי תוואי פירושוהקו הסגול/צהוב
בעקבות השינוי המוצע, אני חושב שראוי לשנות מעט (בעצם הרבה) את התכנון: אכן הקו הצהוב צריך להיות רק"ל, אבל הוא צריך להיות בעל שתי זרועות בצפון: - הקיים שמתוכננן דרך מתחם תע"ש אבל לפנות ימינה מהוד השרון דרך ויצמן כ"ס עד קפלן. - הרצליה עד א"ת רעננה דרך רעננה. כמו כן, יש להמשיך את הקו הירוק עד ת"מ הרצליה כרק"ל. הדבר יתן הרבה גמישות תפעולית, כי בעצם הכל רק"ל ואפשר להוסיף עוד קו (על אותה תשתית) - למשל כ"ס-רעננה-א"ת הרצליה בצבע כתום... לגבי הקו הסגול, אני חושב שהוא צריך להשאר כרק"ל, ואף הייתי עושה אותו בתוואי תת-קרקעי בחלקים הבאים: - מרכבת מרכז ארלוזורוב עד פינת מנגר - מאלנבי פינת יהודה הלוי עד ההגנה בין החרש לנתיבי איילון או אפילו עד לפינת רחוב קהילת ניו יורק (עם תחנה תת קרקעית מתחת לתחנת ההגנה - אבל מדובר בקושי הנדסי גדול...). לסיים את הקו באור יהודה או תה"ש (לפי הצורך והעלות) כאשר הקווים המזינים המזרחיים (פ"ת, קראון, יהוד) יהיו עם עדיפות באיזורים בעייתיים (לאו דווקא BRT מלא).
עוד 10-3 שנים בוועדות התכנון.