ראיון עבודה -``אם אתה אומר ששהית במקום האחרון 6 שנים,למה עזבת?`` -``הורידו לי שליש..``
א ארבל מהכרמל New member 2/2/01 #1 ראיון עבודה -``אם אתה אומר ששהית במקום האחרון 6 שנים,למה עזבת?`` -``הורידו לי שליש..``