ראיון עבודה יש לי ראיון עבודה במוקד המודעות הארצי בחיפה. יש כאן מישהו שמכיר את המקום הזה ויכול לספר לי קצת עליו? האם יש לכם מושג פחות או יותר מה ישאלו אותי בראיון? מה כדאי לומר בראיון? על מה לשים דגש? האם מישהו יודע מה אופי העבודה שם? תודה lulik2