ראיה מרחוק בזמן אמת

TIGER SCORPION

New member
ראיה מרחוק בזמן אמת

יצא לי להתנסות מבלי שום מאמץ לראות אנשים שמעבר לקיר או דלת והלרגיש את הרגשות שלהם זה בא באופן אוטמטי. לדגומא:נאמר שאני בחצר בית ומדבר עם מישהו ולפתע חש רגש כלשהו של "פחד" או "כעס" או "עצבות" או "שמחה" אני מסוגל להרגיש את האדם הזה והאדם הזה לא מולי עיניי הוא בחדר בבית. דוגמא שניה:אני מסוגל לראות מי מעבר לדלת מבלי לקום מהספה במיוחד כאשר אני יודע שמישהו שומע אותי וחש רגש מסוים... למישהו יוצא לחוש רגשות של מישהו אחר ?
 

פרויז1

New member
מה בדיוק אתה חש?

האם בדקת מהו אחוז הניחושים שלך? בערך, לא במדוייק ! למשל : אם חשת שמישהו מאחורי הדלת - כמה פעמים ניחשת נכון וכמה פעמים לא. וגם : אם חשת שמישבו שמח/עצוב , וכיו"ב. מעניין !
 

TIGER SCORPION

New member
רגשות

האמת שאני אפילו לא מתאמץ ושמתי לב שכל פעם זה קורה לי הניחוש הוא 100 אחוז. גם כשאני רואה מולי אדם אני מסוגל לחוש את הרגשות שלו אך לא מסוגל לראות אם זה אדם אמין או שקרן שמתי לב שזה קורה בכל פעם שמישהו חושב על דברי אם אותו אדם לא חושב על דברי אין סיכוי שאראה אותו.
 

פרויז1

New member
תגיד ! זה פתאום הופיע לך? היכולת הזו.

אתה לא רואה בן אדם, כי הוא מאחורי הדלת. ועוד לא נוצרה ביניכם שום תקשורת ישירה או עקיפה, ואתה חש את רגשותיו??? וכשאתה מברר, מתברר לך שניחשת נכון את הרגשות שלו? מה ? לא הבנתי אותך נכון?
 

TIGER SCORPION

New member
יכולת לראות

לראות אותו! זה לא פתאום זה היה לי הרבה זמן פשוט מאוד רק לאחרונה שמתי לב לזה. קורה לפעמים שיש לי הרגשה שאני צריך להרים טלפון ואני מרים טלפון עוד לפני שהוא מצלצל... אם לאותו אדם לא יהיה מחשבות או רגשות מסוימים כלפי לא אוכל לראות אותו אני לא רואה רגשות אני מרגיש אותם ורואה את אותו האדם בדמיון. לפני כמה שנים קניתי את הספר "הלוחם הנסתר" קראתי אותו במהירות ובהתהלבות וחיש מהר זרקתי אותו לערימת הספרים כי חשבתי שזה לא יוביל לשום תועלת שנה לאחר מכן ממש באקראיות בגלל אחות לא מנוסה שלקחה לי דם לבדיקת דם שגרתית לעבודה התעלפתי ו"טיילתי" במרפאה ..כשאני מעולף וראיתי את עצמי==לא הבנתי למה זה קורה לי. אחרי כל היאוש וכל הדברים שעברתי ואחרי שסוף סוף מצאתי עבודה נורמלית זנחתי את הרעיון של המסע האסטרלי. ויום אחד בום-כמו הבזק בא לי ורציתי לספר וקראתי אותו שוב במהירות-> "הלוחם הנסתר" והבנתי משהו שהחייל עצמו לא הבין ועל זה מבוסס הספר . אם החייל עצמו היה לומד לשלוט ברגשות שלו במדיטציה רגועה ושקטה והיה עוזב את חיי הצבא הסוערים המצב שלו היה הרבה יותר טוב. אני עצמי סובל לעיתים ממחשבות רעות ועצבניות שבא לי להתנקם בכל העולם.. למדתי לשלוט ברגשות בעזרת ספורט ולהיות כמה שיותר רגוע ושקט ונעשיתי מודע יותר לחוש השישי שקיים בי שנים מאוד חשוב לתקן את המחשבות ולנקות את הרגשות בדיוק כמו שעושים שטיפת קיבה כך נעשים יותר מודעים לתת מודע ולדברים חיובים.
 
אתה מצליח להבדיל?

בין תוכנות מחשב ביולוגיות המפגינות רגש לבין בני אדם . ולמי שחי זה לא אמור להיות בעיה לזהות רגש גם ממרחק , וגם לראות מה נעשה בחדרי חדרים ובתוך המוח הפרטי של מישהוא . זה דורש רק אימון . דוד
 

TIGER SCORPION

New member
רק שאלתי אם מישהו גם היה לו את זה

ואני מוותר על האימון של לראות מה מסתתר מאחורי מוח של אדם פרטי.
 
אדון נכבד

בכל תקשורת אתה רואה הכל בנשמתך , נשאלת השאלה לכמה מיתוך זה אתה מודע . וכן לכול מי שחי יש את זה , השאלה אם הוא מפעיל את זה ברצונו באופן מודע ? וסתם כן היה לי את זה ... דוד
 
הזכרת לי את התקופה

שגרתי מעל אדם שהיה הלום קרב וכל רעש הפריע לו אפילו כשהלכנו יחפים. אני הרגשתי ממש פיזית בכל פעם שהוא ומשפחתו דיברו עלינו פשוט כל גופי התכווץ ונהיה מתוח. כן אני בהחלט מרגישה אנרגיות של אנשים גם דרך קירות...
 
למעלה