ראוטר תחת עומס

yeuda

New member
ראוטר תחת עומס

שלום, יש לי ראוטר של edimax 6114 (דגם ישן). הייתי עובד תמיד עם תוכנת p2p ללא בעיות מיוחדות ובחיבור חוטי רגיל לראוטר. עקב שינוי במבנה הרשת , מחשב ה p2p מחובר אלחוטית (דרך usb wifi) ומריץ במקביל 2 תוכנות (emule ו utorrent) ועכשיו אחרי כל כמה שעות עבודה אני מגיע למצב שאין אינטרנט בכלל ורק ניתוק הראוטר מהחשמל והדלקה מחדש פותרת את הבעיה. למישהו יש הצעה לפתרון ?
 

rafid1

Active member
מנהל
הגזמת...שתי תוכנות גם יחד ? ...

תגביל את מספר החיבורים לס"ה כ 100-200 + תבטל את רשת הDHT בUtorrent . הכי טוב - תסגור את הפרד בכלל... ;)
 

yeuda

New member
תודה. ניסיתי קצת אבל עדיין יש בעיות

סגרתי את הפרד :) וניסיתי לא לשחק עם שאר הפרמטרים - כלומר utorrent בברירת מחדל שלו. עדיין אחרי כמה שעות צריך לאתחל את הראוטר. האם זה קשור לעובדה שעברתי לחיבור אלחוטי ? מה זה רשת ה DHT ? תודה
 

rafid1

Active member
מנהל
הנתב חלש, לא יעזור, אלא אם

1. תגביל את מספר החיבורים. פעל לפי CONTROL-G והמדריך שם, כוון לקצב הUPLOAD שלך ואז יותאם מספר החיבורים. 2. הגבל את הUL ל ~10K 3. DHT - זו רשת חלופית למציאת מקורות. UTORRENT מחפש בה וצורך פס+חיבורים לשם כך. בטל אותה בPREFERENES->BITTORRENT ונסה שוב. בהצלחה.
 

yeuda

New member
תודה רבה. יש המלצות לראוטר אחר ?

תודה על כל התשובות - גיליתי שקצת גוגל והייתי יכול להבין את זה לבד (אפילו רשום באתר של utorrent). יש המלצות לראוטר חזק יותר במחיר סביר :)
 

rafid1

Active member
מנהל
לא.

מה היו התוצאות לאחר השינוי בSETUP כאמור ?
 

yeuda

New member
יש שיפור - במיוחד אם אני מבטל את ה DHT. אבל..

גיליתי משהו מוזר - אולי באג בדקתי עם ה Netlimiter כמה connection יש לכל אפלקיציה פתוחה. לפרד יש כ 30 (נשמע לי סביר) utorrent מתחיל די מהר עם כ 130 (כאשר ה DHT מאופשר) אבל לאחר כמה שעות של עבודה מגיע לאזור ה 3000 חיבורים - נראה לי לא סביר וכנראה גם הסיבה לבעיה
 
למעלה