ק-י-ב-י-נ-י-מ-ט

שניכם שם..

אתם ממש מוכיחים כאן אשכרה שהאלכימיה ממש אפשרית. שניכם עדות לכך, בתור חומרים יצירתיים המשנים את תכונותיהם תחת תנאים מסוימים. מספיק לשנות לכם את מספר הנוקלאונים בגרעין המוחי שלכם ותראו מה יוצא ממכם... בואנ'ה, אל תמסחרו את עצמכם, יהיו עליכם הרבה קופצים בשוק הרכמל. והריי לכם הפלא השמיני של פורום תפוז..... גברים יורים מהמכנסיים כשפוגעים להם בציפורן של האגו. המלל שלכם ירוד, אשכרה משפטיי מחץ של קלקר בתיפזורת, גם בשקל וחצי כל הניקוד שבעולם לא ישפר את הסחורה!
 
כן את צודקת...

רק מה שאצלי האגו ממש אבל ממש לא מעניין את האשך הימני שלי. וחשבתי שאת דווקא תביני את זה. אני סתם מגיב לו כי משעמם לי ובא לי לרדת לרמה שלו. אבל כמו שאת יודעת לרוב,הוא לא זוכה ממני לתגובות אלא אם כן משעמם לי נורא ויש לי זמן אובר פנוי.
 

e t e r n i t y

New member
רק רציתי להגיד לך..

שהטון המתנשא משהו שלך לא ממש מוסיף... זה שאת כותבת הודעות במילים גבוהות לא אומר שאת יותר טובה מאחרים פה בפורום! ובכלל... מתי את זאת שניסתה להעלות את הרמה של הפורום?!?
 
עצם נוכחותי כאן זו כבר נקודה.....

זפזפי לך בעבר הלא רחוק על תרומתי "הצנועה" לפורום. ובאיכות!!!!!! אכן, אני הרבה יותר טובה מאחרות ואחרים כאן! א ב ל זו עובדה ועם אלה לא מתווכחים. אבל את זה את כבר יודעת.
 
../images/Emo4.gif

חיזוקים לפיגומים בקשר מטונימי והוא מגובה בדואליות לגביי זהותי הוירטואלית כאן...... צודקת מיסי, לפחות כאן אם לא במציאות העגומה. מה לעשות יפתי שלא כולנו נבראנו בצלמו בפס ייצור מושלם?????? אני לדידי, על כל ה- 158 ק"ג שלי, שמפוזרים להם בחוסר צדק משווע, על מטר ואום קריזיונרי, על כל צמיגיי המישלינג שעוטפים את מוחי האנורקסי, אשר גורמים לי להצטמקות טוטאליטרית לאאוריטה הראשית שלי, מה שמביא לריגרסיה מנטאלית בהבעה עצמית, אחת שכמוני יכולה להסתפק במילים מתנשאות בלבד....ועוד לקורקטסים וירטואליים כאן, ממש חטא! רק צר לי מאוד <במח> שהמילים שלי מושלתות לקורטקסים של יתושות בדיאטה, שמגובות בגוף אלוהי חסר תקדים, ממש כמו אלו שיכולים לזהות מטרה מ 60 מטר אך לא יכולים לזהות כאפה מחצי מטר..... אהבליות לשמה! אבל למה "לרדת" ולבזב זמן "יקר"....על אחת שכמותי, שחייה נסובים סביב הוירטואליות בלבד.. אז תני לבן אדם חסר תכלית מציאותית, להנות מהסנפה של מילים בלבד, מקלדת סוררת, וסביבה מאוד "תומכת" לחיזוקים.... אהה ואל תקחי את זה בכבדות ואל תייחסי לדבריי משקל רב מעל לנדרש.. בכל זאת, את יודעת, זו רק וירטואליה ודמות....
 

daniella1980

New member
אקסייטרית!!!!

מרוב דובים לא רואים את היער! בשיא הרצינות, מחזיקה מעצמי בחורה אינטיליגנטית. אבל לא הבנתי כ-ל-ו-ם.
 

e t e r n i t y

New member
אני לא

אבזבז את זמני "היקר" כדי לזפזפ ולחפש הודעות שלך. אני רק אומרת שדיי כבר עם ההצהרות שהרמה נמוכה ושצריך להעלות אותה, שכולם יכתבו מה שבא להם (בהתאם לכללי הכתיבה של הפורום). אנחנו שונים אחד מהשני, לכל אחד יש סגנון כתיבה שונה, דעות שונות, ובשביל זה יש את הפורום - לשמוע את מגוון הדעות של הציבור הרחב. אז אם מישהו כותב בסגנון שונה קצת משלך, או כותב ברמה אחרת, זה לא אומר שהאיכות היא ירודה. אין פה טובים יותר או טובים פחות. כולנו טובים! ולכולנו יש זכות להביע דעה! כמובן שכל עוד שאין ליכלוכים וירידות אחד על השני (שזה כבר בניגוד לכללי הפורום)
 

שאייאן

New member
איזה סחורה איזה איכות מה נדפקתם?

כולה מחשב ומקלדת חלאס לקחת את זה כל כך ברצינות יא משועממים. ובארי אתה אהבל לגמרי איזה סחורה מה סחורה מה קרה מה הכל קקקקאאאפווול?
 
אתה בכלל לא שווה תגובה או קריאה...

אז אל תצפה ממני לקרוא משלך או להגיב לך עוד בעתיד. אתה כבר הופך למוקצה בעיניי.בעבר חשבתי אולי יש לך סיכוי,מסתבר שאתה אחד מבין הגרועים.אז שלום.
 
בארי?????../images/Emo12.gif

בחרת לך אחלה בר פלוגתא לוורבליות מלחמתית. מה יהיה איתך? בהתחלה זה היה ביג גאן שלא סופר את אף אחד כאן ממטר ובטח שלא אותך, אחר כך עשית את גל.....עכשיו את שאיין, יפה לך. אז נכון שהרוב הגדול כאן, אוהבים "מחלוקות" ונהנים מוויכוחים...אשכרה נהנים להיות כאן על מנת להתבולל אחת בתוך המילה של השני. יש משהו מרגש באטרף הזה...כולם אוהבים מלחמה סקרסטית וצינית, אבל כמעט אף אחד כאן לא עושה את זה טוב. היא חייבת לבוא עם תוכן וכוונה מלאה, אני רק מקווה בשבילך שאתה יודע לאן אתה נכנס, כי כשמתחילים ויכוח צריך לתכנן מראש כיצד לסיים אותו. ויכוחים לא מתוכננים, עלולים לשעמם או לגרום למצב "לא נעים" בו הצדדים המגובשים נכנסים בך פרונטלית והופכים אותך לסמרטוט בשניה. במקרה שלך אתה בקטגוריה של "מתאבקים במשקל נוצה" אל תכנס בלוחם סומו אם לא הכנת ניידת טיפול נמרץ לידך. אם אתם לא יכול לעמוד בביקרות מכל סוג שהוא גם אם היא מגובה בחוסר ניקוד, בעילגות, במלל משוח, בלי תוכן, כמו הרבה מכאן.... ייתכן שאתה עדיין לא מוכנים לכתוב לאנשים, או שהאנשים לא מוכים לקבל אותך בכל זאת. ......תשלים עם זה יקירי, ואל תהיה ירוד כמו האריחים כאן. שמור על העיקרון האחרון שלך גם הוא בין רגלייך!
 

סקאוט

New member
צודקת אני לא אמסחר את עצמי

אני ישר אנפיק אותי בבורסה בוול סטריט אה אה ? ..........................
 

dandin73

New member
../images/Emo46.gifדי לצנזורה של נוAה והספרנית...

מה זה פה ? רוסיה ? סין ??? כל הודעה או נושא שלא מוצא חן בעיניהם הן מעיפות..... לא צריך MODERATOR ... מי איתי ??? נשבר לי ה-ז מהספרנית ונוAה על הים כבר לא בדרנית כל הודעה שניה מצנזרות כאילו שהן כאן הכי בוגרות אף פעם לא ראיתי תמונה שלהן מתכוון לחשופה ולא סתם פאן אז איך אין יכולות לעשות לי כך ולמחוק לי הודעות באופן מגוחך אז יאללה קדימה לעבודה ילדים ונחזיר אותן חזרה לפסים... יאללה ביי
 

dandin73

New member
מה קרה ??

הגיע הזמן שיהיה פה קצת חופש.... כל שני וחמישי מעבירים שרשורים הצידה וכותבים ... גוזל בחרטה ועוד כל מיני... למה מה ???? ד מ ו ק ר ט י ה יאללה ביי נ.ב. אהבתי את השם שלך...משנכנס הדר מרבין בגניחה...פחחחחחח
 

afeine

New member
קח שקל

עכשיו לך תמתין בתור לאישיות... איזה טרול קטן ומעצבן. לא. בעצם אפילו לא טרול. אני ממציא בשבילך תיאור חדש שאפשר להוסיף ללקסיקון (כל הזכויות שמורות): יתוש - מזמזם ומדי פעם גורם לגירוד. יאללה טוס
 
למעלה