../images/Emo163.gifנו באמת
אם הם יצנזרו לא יהיה משהו שווה לראות למה הם חושבים שיצרו את הסדרה הזאת בשביל הסאטירה בשביל להשים ... על הכל , על הפוליטיקה,צבא,ערבים,בנות וכ"ו וברגע שהם יצנזרו את זה סדרה פשוט תיהי באורך של 2 דקות שזה האורך של הפסקול פשוט טפשות כזאת הרבה זמן לא ראיתי