קשת מצנזרת את מ.ק 22 !!!!!!!!!

NimaZ

New member
טימטום!!!

אבל לא משנה לי כל עוד ממשיכים לשדר את זה בביפ.... מה יש שם לצנזר?
 
את כל הזה עם הערבי ! ואת הזה שיורדי

יורדים על מיכל/סיגל שהולכת לקורס טייס יענו בגלל שהיא על גלגלים ועניינים כאלה !!
 

NimaZ

New member
לא נראה לי...

הקטע עם הקורס טייס: אם יורידו אותו אז לא יהיה פרק!!! 30 שניות!!! והקטעים עם הערבי: יש גם ה מון! זאת לא תוכנית קצרה כזאת של שמונה שעות......
 

אסִי

New member
../images/Emo4.gif

אם יצנזרו אותה מה ישאר ממנה? ישאר להם פרק אחד אולי 2 פרקים. כל הסדרה הזאת הינה סאטירית, ואני אישית לא רואה מקום לצנזר אותה. אולי מה שעושה את הסדרה לכזאת מצליחה ופופולארית זה אולי דווקא הקטע שהיא אינה מצונזרת. ומה יצא ל"קשת" מהצינזור? גם ככה כל המדינה ראתה את התוכנית בלי שום צינזור. בעיני זה נראה כדבר בלתי מובן ואכן יש פה איזשהו טמטום. לדעתי "קשת" צריכה אולי לדחות את שעת התוכנית לשעת לילה מאוחרת ולא לצנזר אותה. כי, שוב, הצד היפה של הסדרה הוא בלי הצנזור.
 

MaD-d0g

New member
הם לא יצנזרו הכל...

חלקים בוטים וגסים הרי זו תוכנית סאטירה
 

צאצי

New member
../images/Emo163.gifנו באמת

אם הם יצנזרו לא יהיה משהו שווה לראות למה הם חושבים שיצרו את הסדרה הזאת בשביל הסאטירה בשביל להשים ... על הכל , על הפוליטיקה,צבא,ערבים,בנות וכ"ו וברגע שהם יצנזרו את זה סדרה פשוט תיהי באורך של 2 דקות שזה האורך של הפסקול פשוט טפשות כזאת הרבה זמן לא ראיתי
 

mominman

New member
לאאאאאאאאאאא !!!

גם כן הקשת האלה !!!!!!!! אוף איתם !!!!!!!!!! עוד אני יביא פה עצומה ונחתום אני יכין אותה
 

AmiTutiT14

New member
לא צריך לעשות מזה סיפור כזה גדול../images/Emo3.gif

גם ככה את כל הפרקים אתם רואים בביפ ושם הם לא מצונזרים, אז מה אכפת לכם מה יהיה בערוץ 22
 
למעלה