קשתות מסורתית

בלהה51

New member
קשתות מסורתית

שלום,
אני רוצה לעניין את חברי הפורום בשיעורי קשתות מסורתית, המבוססת בחלקה על אומנות הקליעה בקשת היפנית (קיודו). השיעורים מתקיימים ב"מרכז לאומנויות מסורתיות". הנה הקישור לדף המתאים באתר שלנו:

http://www.אומנויותלחימהמסורתיות.co.il/61/יריה-בקשת

נודה לכם מאוד אם תעזרו לנו להפיץ את הקישור.
בלהה
 

Tonjin

New member
אם יורשה לי...

הקישור הספציפי הזה עלה כאן (ובפורום המקביל) פעמים מספר.
עכשיו, היחס כאן לקשתות (מסורתית ופחות מסורתית) הוא מאוד חיובי, מסתובבים כאן כמה מורים, מתרגלים ומתעניינים (ודי מוסכם עלינו שלא מספיק) ובהחלט פה ושם צצים אנשים שמחפשים מקום להתאמן בו - הייתי שמח אם היה כזה אליו אפשר היה להפנותם..

אממה - בפעמים הקודמות נשאלו כמה שאלות טכניות/ענייניות לגבי הסגנון, הקשת, דרך יריה ודברים דומים, בכל הפעמים הללו השאלות נותרו ללא מענה....

אשמח (לא רק אני, אני מאמין), אם לא תעשי גם את את הטעות הזו ותשתדלי לענות בצורה רצינית ומכבדת לשאלות כאלו (אם יהיו), זה יקל עלינו כקהילה לפרגן לכם ולהפנות אליכם מתאמנים בלב שלם..
 


 

SamuraiBugi

New member
וגם לא מצאתי את הכתובת של הדוג'ו

אבל אולי זו הדיסלקציה שלי.
מייק
 

samoyed

New member
לפי התמונות באתר המורה הוא אפי דינר

שהוא אדם רציני, מעמיק והגון מהיכרות של כמה שנים. (היה בעבר תלמיד בכיר במרכז הישראלי לטאי צ'י)
 
למעלה