קשיי ילדים- מה זה בכלל?

קשיי ילדים- מה זה בכלל?

קושי הוא עניין סובייקטיבי. הוא מוגדר לפי תפיסת האדם האינדווידואלי. הקשיים שלי, הם לא הקשיים של הילדים שלי ו/או של בעלי וכו'. מה הם הקשיים שלכם עם הילדים שלכם? מה זה בשבילכם "קשיי ילדים"?
 
שלום יעל

כאשר חשבנו על הקמת פורום רצינו במה שתאפשר מקום לשיתוף אנפורמציה בטיפולים ברפואה המשלימה פיזיים ואנרגטיים ובטיפולים אחרים כמו שחיה טיפולית טיפול שמעיתי וכו' מקום שלא יגרום להורים להרגיש שהם מוזרים. לא היה מענה כזה בפורום האם שלנו PDD אוטיזם אספרגר לאחר חשיבה רבה בנושא ונסיון חיים של שלושה נשים, היה לנו ברור שההתקדמות של ילדינו הייתה בזכות ועזרת שילוב של מגוון טיפולים קונבציונאלים ולא קונבציונאלי,ם אנרגטיים , תזונתיים ועוד לצערנו לא הייתה במה שנתנה מקום לשיתוף זה. לצערנו, יש עדיין המון אנשים שרואים ברפואה המשלימה רפואת "וודו" או שרלטנים שמנסים לגנוב את כסף ההורים. לכן פנינו להנהלת תפוז עם בקשתנו לפתוח מקום מיוחד עבורנו. לשמחתנו נהנו בחיוב והפורום הועלה לאויר לא הגבלנו את השם לאוטיזם בכדי לאפשר להורים לילדים עם צרכים מיוחדים מכל הקשת להרגיש שגם להם יש בית ומקום כאן לשאול ללמוד וללמד. בגלל בעיות תכניות של מס' תווים לשם, היה מאד קשה למצוא שם שיגדיר את הפורום. כרגע הנהלת תפוז ואנוכי מנסים לתת הזזדמנות נוספת לפורום בגלל חשיבותו הרבה לשגשג, כולל שינוי שם במידה ונדרש לעשות שינוי זה לצערי אחת השותפות שלי למסע שהייתה אמורה להצטרף אלי לניהול הפורום פרשה עוד בתחילת הדרך נותרתי לבד בניהול. אני לא מצליחה לתת לפורום את מלא תשומת הלב מכל מיני סיבות , ביודעי זאת מבעד מאד הסכמתי לנהל כמנהלת ראשונה את הפורום בתנאי שבהמשך המנהלת תצטרף אלי כמו שכתבתי זה לא קרה. הפורום מדשדש לו ולא מצדיק את החזקתו כאן ולכן אני אשמח אם יהיה ניתן להצילו ולמצוא מנהל/מנהלת שיעזרו לי לעשות זאת אני עדיין בדעה שהמקום הזה הוא מקום חשוב להרבה הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.
 

גאמי

New member
מבחינתי קושי של ילד

הוא איזו שהוא מחסום אליו מודע הילד וגורם לו תסכול חברתי, פיזי או כל תסכול אחר. מבחינתי קושי הוא משהו שגורם לילדי לחוש פחות מאושר ומצריך התערבות וחיזוקים חיצוניים על מנת לאפשר תפקוד יום יומי.
 
למעלה