קשה לי.............................

עדי2

New member
קשה לי.............................

כשאני רגועה והדיכאון בשתיקה אני מודה על שנותנים לי יד ולא מרפים שאני עצובה כועסת ובוכה והדיכאון בפעולה אני כועסת חושבת שלא מבינים אני עכשיו מלאת כעסים על החיים על האוהבים על התומכים ועל השומרים כי רוצה למות ואין לי אפשרות אוווווווווווווווווווףףףףףףףףףף קשה לי בטירוף דייייייייייי למה זה כואב? מתי ייפסקו הזיכרונות מתי יפסיקו החלומות מתי ירגעו הפחדים מתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי? אויייייייייייי קשה לי אתם לא מתארים עד כמה חשבתי על כל מיני רעיונות תחליף אבל הכל נראה מזעזע כדי למצוא אותי ככה אווווווווווווף אומרים שאלוהים גואל מדוע אינו גואל אותי? אומרים שהוא אוהב אז מדוע שונא אותי? אומרים שהוא ישנו אז איפה שקוראת לו? איזו אמונה כבר יכולה להיות שהכאב לא מרפא? איזו הבנה כבר יכולה להיות שאין שום דבר יפה? איך ייתכן שזו תקופה שאין ממנה יציאה לא יתתכן שזה כל כך כואב והוא שם למעלה מסתכל ומתעלם קשה להאמין שהוא קיים קשה להאמין שהוא רואה קשה קשה קשה אוףףףףףףףףףףףףף קצת שקט רוצה קצת רוגע לא שמחה ואושר זה המון כרגע רק קצת שקט בפנים שהסערה שמתחוללת בתוכי תרגע קצת תרפה אווווווף מה אני אעשה? טוב הולכת לראות טלויזיה לא שיש מה אבל בוקר טוב לכולם
 

SwiftWind

New member
Hello Adi

My apologies that I am typing in English, However I have no choice since I can only read hebrew and not type it, You see I live in the US, But I am israeli. I am new to this forum and I came accross your post, I am here if you`d like to talk about it, it is only midnight here if you`re still awake. Take Care, SwiftWind.
 

עדי2

New member
סהרה

האמת סהרה ימים קשים מאד לא יודעת איך לעבור לא יודעת איך להחזיק אם עדיין כועסת אולי באיזה שהוא מקום עוד כן אבל בתוכי יודעת שזה היה צעד נכון הייתי עושה בדיוק אותו דבר אבל מה שיודעים ומה שחשים לא תמיד ביחד ולא תמיד מתאים קשה לי מאד אני מתמוטטת אוווווווף
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מעדיפה את הכעס שלך

מאשר שלא תהיי בכלל. וברור שהיה קשה לוותר על המוצא ההוא. אבל למרות זאת אני חושבת שזה צעד חשוב מאוד והוא מעיד על בחירה מסוימת שלך, חשובה מאוד. מקווה שיוקל לך בקרוב. ונדבר כמובן!
 

עדי2

New member
תיראי סהרה

נו טוב את יודעת שאני לא מתווכחת איתך יותר מדיי בטח נדבר כשתוכלי להתפנות תודיעי לי בבקשה כי אני ממש רוצה וכנראה גם צריכה לפרוק אז אני פה
 
למעלה