קשה לי.............................
כשאני רגועה והדיכאון בשתיקה אני מודה על שנותנים לי יד ולא מרפים שאני עצובה כועסת ובוכה והדיכאון בפעולה אני כועסת חושבת שלא מבינים אני עכשיו מלאת כעסים על החיים על האוהבים על התומכים ועל השומרים כי רוצה למות ואין לי אפשרות אוווווווווווווווווווףףףףףףףףףף קשה לי בטירוף דייייייייייי למה זה כואב? מתי ייפסקו הזיכרונות מתי יפסיקו החלומות מתי ירגעו הפחדים מתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי? אויייייייייייי קשה לי אתם לא מתארים עד כמה חשבתי על כל מיני רעיונות תחליף אבל הכל נראה מזעזע כדי למצוא אותי ככה אווווווווווווף אומרים שאלוהים גואל מדוע אינו גואל אותי? אומרים שהוא אוהב אז מדוע שונא אותי? אומרים שהוא ישנו אז איפה שקוראת לו? איזו אמונה כבר יכולה להיות שהכאב לא מרפא? איזו הבנה כבר יכולה להיות שאין שום דבר יפה? איך ייתכן שזו תקופה שאין ממנה יציאה לא יתתכן שזה כל כך כואב והוא שם למעלה מסתכל ומתעלם קשה להאמין שהוא קיים קשה להאמין שהוא רואה קשה קשה קשה אוףףףףףףףףףףףףף קצת שקט רוצה קצת רוגע לא שמחה ואושר זה המון כרגע רק קצת שקט בפנים שהסערה שמתחוללת בתוכי תרגע קצת תרפה אווווווף מה אני אעשה? טוב הולכת לראות טלויזיה לא שיש מה אבל בוקר טוב לכולם
כשאני רגועה והדיכאון בשתיקה אני מודה על שנותנים לי יד ולא מרפים שאני עצובה כועסת ובוכה והדיכאון בפעולה אני כועסת חושבת שלא מבינים אני עכשיו מלאת כעסים על החיים על האוהבים על התומכים ועל השומרים כי רוצה למות ואין לי אפשרות אוווווווווווווווווווףףףףףףףףףף קשה לי בטירוף דייייייייייי למה זה כואב? מתי ייפסקו הזיכרונות מתי יפסיקו החלומות מתי ירגעו הפחדים מתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי? אויייייייייייי קשה לי אתם לא מתארים עד כמה חשבתי על כל מיני רעיונות תחליף אבל הכל נראה מזעזע כדי למצוא אותי ככה אווווווווווווף אומרים שאלוהים גואל מדוע אינו גואל אותי? אומרים שהוא אוהב אז מדוע שונא אותי? אומרים שהוא ישנו אז איפה שקוראת לו? איזו אמונה כבר יכולה להיות שהכאב לא מרפא? איזו הבנה כבר יכולה להיות שאין שום דבר יפה? איך ייתכן שזו תקופה שאין ממנה יציאה לא יתתכן שזה כל כך כואב והוא שם למעלה מסתכל ומתעלם קשה להאמין שהוא קיים קשה להאמין שהוא רואה קשה קשה קשה אוףףףףףףףףףףףףף קצת שקט רוצה קצת רוגע לא שמחה ואושר זה המון כרגע רק קצת שקט בפנים שהסערה שמתחוללת בתוכי תרגע קצת תרפה אווווווף מה אני אעשה? טוב הולכת לראות טלויזיה לא שיש מה אבל בוקר טוב לכולם