פרפריגעגוע
New member
קשה לי ../images/Emo7.gif
היום היה לי קשה, כמעט כל יום קשה הבכי בגרון מוכן לצאת, אבל היום, יותר מתמיד כל הזמן עם תחושת מחנק בגרון שלא עוזבת... עשיתי את כל התיכמונים והתימרונים כדי להמשיך את היום, אבל כלום כאילו שזה משתלט עלי ואין לי שליטה. כאבים בחזה, מתנשפת כל הזמן והבכי כן הבכי שלא מפסיק....וכל הזמן להסתיר זאת מהבנות שלי, ולהראות כל הזמן חזות מחייכת ונחמדה. אני חשה כמו מי שנענשה עונש אכזרי כל כך ועל שום מה? מה חטאי? איזה רע עשיתי בעולם הזה? ואולי כן? אולי באמת עשיתי משהו ולכן עכשיו אני נענשת במשהו נוראי כזה?! לא יודעת למה כתבתי את זה אבל, אולי זה כדי לשחרר משהו מהלב? מקווה למחר טוב יותר וכוחות להמשך ושלא נוסיף עוד לכאוב!!!! את מלאך לבן בים כחול את השושנה שלא אקטוף
היום היה לי קשה, כמעט כל יום קשה הבכי בגרון מוכן לצאת, אבל היום, יותר מתמיד כל הזמן עם תחושת מחנק בגרון שלא עוזבת... עשיתי את כל התיכמונים והתימרונים כדי להמשיך את היום, אבל כלום כאילו שזה משתלט עלי ואין לי שליטה. כאבים בחזה, מתנשפת כל הזמן והבכי כן הבכי שלא מפסיק....וכל הזמן להסתיר זאת מהבנות שלי, ולהראות כל הזמן חזות מחייכת ונחמדה. אני חשה כמו מי שנענשה עונש אכזרי כל כך ועל שום מה? מה חטאי? איזה רע עשיתי בעולם הזה? ואולי כן? אולי באמת עשיתי משהו ולכן עכשיו אני נענשת במשהו נוראי כזה?! לא יודעת למה כתבתי את זה אבל, אולי זה כדי לשחרר משהו מהלב? מקווה למחר טוב יותר וכוחות להמשך ושלא נוסיף עוד לכאוב!!!! את מלאך לבן בים כחול את השושנה שלא אקטוף