קשה לי בעבודה

שון149

New member
קשה לי בעבודה

כבר 8 שנים שרודפים אותי והכל מתחת לשולחן מסוכם. אני יודע שהכל סוכם ואני ממשיך לעבוד בידיעה שהכל סוכם וידוע מראש...בסוף השנה אני לא ממשיך
במקום העבודה ועובר למקום אחר. לצערי, הכל חוזר על עצמו שוב ושוב...

אני יודע מי אחראי לכך, אבל אני פוחד לדבר איתו ולענות לו. אני יודע שבגללו אני לא ממשיך...עוד חודש אני אמור לקבל תשובה האם אני ממשיך בשנה הבאה,
כבר קיבלתי סימנים שלא...

מה הייתם עושים במצב כזה?

אשמח לדבר עם מישהו טלפונית כדי להסביר לו את כל הסיפור לעומק!

בתודה
שון
 

גרא.

New member
שון,אתה יכול להתקשר ולהתייעץ בער"ן,טל.1201

(עזרה ראשונה נפשית).
 
לא ברור

איך 8 שנים רודפים ורק עכשיו מפטרים.
איפה אתה עובד???

כשלא רוצים מישהו בעבודה, זה לוקח הרבה פחות זמן עד שהוא בחוץ. שנה גג.
 
למעלה