קשה להיכנס לפורום!!!!!!!

טללבן

New member
קשה להיכנס לפורום!!!!!!!

בזמן האחרון קשה קשה קשה להיכנס לפורום!!!! עד שהוא עולה אם בכלל..... למה? האם זה רק אצלי או שיש עוד כאלה שנתקלו בבעיה? כבר כמעט התייאשתי!!!!!! B-(
 

קושוש

New member
גם אצלי לפעמים, עד שעולה, ואם כבר

עלה אז נתקע באמצע, צריך להדליק ולכבות את המחשב. או אחרי שרשמתי הודעה, לא נותן לשלוח, יש הודעה לפעמים שהקובץ גדול מידי, לא מבינה את ההודעה הזאת. בקיצור, אורן, הלו???????? מישהו בבית שם בהנהלת הפורום????????
 
למעלה