קרליבך...
דבר ראשון המון המון מזל"ט לנפש שיהיה לך רק טוב בחיים... דבר שני- קרליבך ספרים זה לא פתרון לדעתי סמנריון וכאלה הרבה יותר עוזרים מספרים כי ספרים למשל אי אפשר לשאול שאלות וחוץ מזה הרבה יותר קל להתחבר לבן אדם מאשר לספר... אבל מצד שני יש כאלה שהיו מתביישים לעלות את השאלות ולהם ספר כן עוזר אז צריך לדעת לשלב. חוץ מזה אני לא יודעת מי קרא אבל אני ממליצה בחום על הספרים של שרגא פישרמן(אפילו שהם לא ממש לגיל שלי קראתי אותם) "נוער הכיפות הזרוקות" ו"עלמה אבדה" לפחות כל מי שעוסק בנושא הזה חשוב שיקרא את הספרים כי הוא דיי מביא את רוב הסיבות ללמה הנוער חוזר בשאלה ומה הדתל"שים חושבים שהיה טוב לעשות והיה מונע את החזרה בשאלה... יום טוב!
דבר ראשון המון המון מזל"ט לנפש שיהיה לך רק טוב בחיים... דבר שני- קרליבך ספרים זה לא פתרון לדעתי סמנריון וכאלה הרבה יותר עוזרים מספרים כי ספרים למשל אי אפשר לשאול שאלות וחוץ מזה הרבה יותר קל להתחבר לבן אדם מאשר לספר... אבל מצד שני יש כאלה שהיו מתביישים לעלות את השאלות ולהם ספר כן עוזר אז צריך לדעת לשלב. חוץ מזה אני לא יודעת מי קרא אבל אני ממליצה בחום על הספרים של שרגא פישרמן(אפילו שהם לא ממש לגיל שלי קראתי אותם) "נוער הכיפות הזרוקות" ו"עלמה אבדה" לפחות כל מי שעוסק בנושא הזה חשוב שיקרא את הספרים כי הוא דיי מביא את רוב הסיבות ללמה הנוער חוזר בשאלה ומה הדתל"שים חושבים שהיה טוב לעשות והיה מונע את החזרה בשאלה... יום טוב!