קריירה מסחרית

קריירה מסחרית

היות ואני מתכנן יום אחד לעשות רישיון מסחרי, רציתי לדעת אם מישהו יודע כמה טייסים מסחריים יש בארץ וכמה מהם באמת עובדים במקצוע ומרוויחים כסף לפרנסתם?
 
תשמע

אם אתה מתכוון בתעופה הקלה, אז אני חושב שיש כמה מאות טייסים בעלי רישיונות טיס מסחריים בארץ, אבל לפי דעתי רובם המכריע לא מגיע לכלל מימוש אמיתי. אני יודע שיש רק כמה יחידי סגולה העוסקים במקצוע התעופה באופן קבוע ואפילו מרוויחים כסף למחייתם. אחד קברניט 737 בארץ זרה, אחת התקבלה לאל-על בנגלה האחרונה, אחד מדריך טיסה בארץ, אחד טס כל הזמן בכל החברות עם נוסעים בתוך הארץ ואחד טס מהבוקר עד הלילה וזורק זבובים מתים מהאוויר על מדינת ישראל .
 
שכחתי

וואלה שכחתי עוד אחד חשוב, בנוסף לרשימה לעיל, יש עוד אחד המשמש כקברניט של מטוס מנהלים סילוני ישראלי. רוצה רמז מי הוא? גם אבא שלו טייס ובעל מטוס פרטי החונה בהרצליה. אגב, זהו מטוס מסוג כזה שאני מפנטז עליו כל לילה במקום לפנטז על בר מיכאלי ! אתה הבנת את זה מר ברוך?
 

tomerhm

New member
אפשרי אבל זה הימור מאוד גדול

אתה מחזיק ברשיון טיס פרטי ומתכוון להוציא מסחרי או שמראש אתה רוצה מסחרי?
בו נגיד שיש אפיקי השקעה הרבה יותר טובים ובטוחים מבחינה כלכלית לחצי מליון ש"ח.
זה הולך ככה, הסיכוי שלך ושל כל אחד להגיע לנסיון הדרוש בו תוכל להיות טייס איירליין בארץ הוא מאוד נמוך כי גם אחרי ההשקעה הכספית, מעבר מכשולים והגעה לרמה הנדרשת אתה תעמוד בתוך יחד עם עוד הרבה טובים וקודמים.

אם ברשותך אחד או יותר מהנ"ל:
- אזרחית או אשרת עבודה אמריקאית
- רשיון טיס מח"א
- אבא עשיר מאוד
- חברים ומקורבים בתפקידי מפתח אצל אותן החברות בהם תרצה לעבוד

אז סיכוייך גדלים במידה מסויימת...
 
למעלה