קריאה לפעולה!
מנסה לשחזר את הדברים שעלו לי בראש כששמעתי על הפיגוע הנוסף בחיפה... לא ממש מצליחה אני רק יודעת דבר אחד - חייבים לעשות משהןו לא משנה מה לא משנה איך עכשיו, היום, מחר , שבוע הבא וכל הזמן!!!! חייבים להראות שעוד יש קצת שפיות במדינה הזאת.... גם ארבע אמהות התחילו מתנועה קטנה, מצמתים ושלטים, רק מלהיות שם והם הביאו ליציאה מלבנון גם אנחנו יכולים אני עומדת להפגין כל יום מעכשיו ועד שנצא מהשטחים, ואני קוראת לכם להצטרף אליי מי שמעוניין מחר בשעה 11:00 בכניסה למרכז מרצ אני אהיה שם ואני מקווה שגם אתם נקום ונעשה משהו נתחיל משהו תהיו שם!!!!!! למי שמעוניין הפלאפון שלי הוא 054-814347 טלי
מנסה לשחזר את הדברים שעלו לי בראש כששמעתי על הפיגוע הנוסף בחיפה... לא ממש מצליחה אני רק יודעת דבר אחד - חייבים לעשות משהןו לא משנה מה לא משנה איך עכשיו, היום, מחר , שבוע הבא וכל הזמן!!!! חייבים להראות שעוד יש קצת שפיות במדינה הזאת.... גם ארבע אמהות התחילו מתנועה קטנה, מצמתים ושלטים, רק מלהיות שם והם הביאו ליציאה מלבנון גם אנחנו יכולים אני עומדת להפגין כל יום מעכשיו ועד שנצא מהשטחים, ואני קוראת לכם להצטרף אליי מי שמעוניין מחר בשעה 11:00 בכניסה למרכז מרצ אני אהיה שם ואני מקווה שגם אתם נקום ונעשה משהו נתחיל משהו תהיו שם!!!!!! למי שמעוניין הפלאפון שלי הוא 054-814347 טלי