קריאה אחרונה

leeorc

New member
קריאה אחרונה

מי שיש לו אז"מ ופז"מ , מוזמן להצטרף ב 7:00 למנחת ראשון, לטיול דרומה לערבה.
 

YHS

New member
תמיד אפשר

לטפס לגובה 9 קו ישר לדימונה......
 

YHS

New member
../images/Emo4.gif אני יודע?

שבוע שעבר זה הצליח להם. גם נחיתה במבנה מול הקפות של טיסנים הצליח להם. אולי יצליח גם השבוע.
 

רמי בר1

New member
למה ברמזים?אם היו מקרים כאלה,ספר

שנדע למנוע פעם הבאה. בעין יהב ההקפה משותפת לטיסנים ואזמים כל זמן שאין מטיסים צפוניים. במקרה כזה סף הלחץ עולה קצת,אבל לא היו בעיות מעולם.
 

YHS

New member
אני מדבר על יום שישי האחרון

בשעות אחה"צ , כאשר היו הרבה טיסנים בקצה הדרומי של מסלול מצדה, הרבה אוהלים ומכוניות ושני חכמים ישראלים מצויים באו מדרום, עם רוח צפונית חזקה כך שלא שמעו אותם ונכנסו לנחיתה בגישה ישירה כאילו ואין להם אלוהים. לפחות הטיסנאים היו מספיק ערניים וזריזים והצליחו לפנות את הפיינל. לא בטוח שבפעם הבאה זה גם ייגמר ככה. אם היו באוויר שבעה טיסנים ולא שניים זה בודאי היה נגמר אחרת.
 
אני רק מקווה

שזה ברור לך (ויותר רלוונטי, לטיסנאים), שעל פי החוק, חד משמעית כל מפגש בין טיסן למטוס הוא באחריות מלאה של מטיס הטיסן. זה לא אומר שזה חכם לבוא למקום שיש בו טיסנים ולא "להזהיר אותם" בהקפה מלאה, אבל "אם זה יגמר אחרת" חס וחליליה, אי פעם, כדאי שמטיסי הטיסנים ידעו שלפי החוק, הם קרוב לודאי יאושמו בהריגה (הם, ומי שמחזיק את רישיון המפעיל ונתן להם להפעיל שם, וכו').
 

רמי בר1

New member
לא צריך לזה גובה 9 .בעבר עשיתי את

זה בגובה 200 מעל הערפל מירוחם עד אשכולות. המראה מדהים,כולל ההילה המפורסמת,ומפל בין שני גבהים של ערפל שניראה כמו הניאגרה בזמן קפיאה ,הבעיה היחידה אצלנו שיושב לנו בראש ענין הקאט מנוע שהושתל שם בעבר הרחוק ולא מצלחים להשתחרר מזה אפילו שהתחלפו המנועים והאמינות שווה או אפילו עולה על התעופה הכללית.הבעיה פסיכולוגית,בעיקר אצל הוותיקים.
 
בקשר לבעיה הפסיכולוגית

הבעיה הפסיכולוגית של הקאט היא בדיוק כמו הבעיה הפסיכולוגית של חגורה במכונית. ב99.9% מהזמן... שניהם מיותרים. כי אין תאונה, ואין קאט. אבל הרי שניהם מיועדים ל0.1% הנדיר ההוא, שבו כן קורה משהו. שם אתה מרגיש את ההבדל בין עם/בלי חגורה, ועם/בלי גובה בטחון...
 
זאת הנקודה שאליה התכוון רמי

בתקופה שרוב אם לא כל האז"מים טסו עם מנוע 2 פעימות הסיכוי לקאט היה הרבה יותר גבוה מ0.1% ולכל הוותיקים שחוו יותר מקאט אחד במנועים האלה התכוון רמי, נכון להיום, רוב האז"מים מצויידים במנוע תעופתי של 4 פעימות וקאט הוא באמת דבר נדיר ובדרך כלל קורה בגלל חוסר דלק ולא בגלל תקלה טכנית.
 

רמי בר1

New member
חוץ מאחד ב-912 ,ולא מנוע ולא דלק.

פרופלור.וחמש ב-503 ,עם פלטינות ופלג אחד לצילינדר.[זוכר חיה כזו] ואחת ב-377 .השאר ב582 .פעמיים נ.א במצרים וזה כלול בספירה.
 
וזה מוכיח את הבדל האמינות

בין מנועי 2 הפעימות ולא חשוב אם זה 337, 532 או 582 שאמור להיות אמין יותר, לבין מנועי 4 הפעימות.
 
למעלה