קרחניסטים בלבד....

12/8

אסטריקס בסט ישמעאלי דון סקאזי סיושי סוזוקי ג'רמי טסונאמי דאני קאיי 0506989824-מכירה מוקדמת יהיה דביק אח שלי תבוא תבוא טראנסים בלאגנים.....
 
תודה אחי אני אדבר איתך כבר....

אני רוצה להיכנס לעסק של המסיבות האלה.... דרך אגב איך קוראים לך?
 
חלש...

חוץ מסיושי חלש מאוד. מלא שמעונים שבאים עם חולצות של סקאזי ומבקשים ממך שלוק מהמים. יש משהו הרבה יותר טוב, אבל כבר אמרתם, השתיקה יפה..
 
את סוזוקי אני דווקא אוהב..

אגב-שימו לב שזאת לא מסיבה בחוץ. זאת מסיבה במקום סגור, כי לדון סקאזי לא טוב לנגן בטבע. קיצר עדיף להשאר בבית מלהגיע למסיבה כזאת...
 
זה לא סוד מדינה

שסקאזי אף פעם לא מנגן בטבע, וטוב שככה. שישאיר את הטבע לאנשים שצריכים להיות שם.
 

Mad Sorcerer

New member
אין לו שום סיבה

למה לו לנגן במסיבות מחתרתיות עם קהל מצומצם שהוא יכול לדפוק קופה על כמה אלפי ילדים בטי אל וי/פורום
 
אחי כנס רגע...

השתיקה באמת יפה אבל אני רציני ואני רוצה להיכנס לעסק איפה אני יכול לדעת מקומות.... אתה יודע מה בגלל שהמשפט הזה חזק ואנחנו רוצים לשמור את זה סודי אם אתה רוצה כנס אליי לאיסיקיו ודבר איתי 235135303
 
למעלה