קרה לכם פעם??

קטיפה

New member
קרה לכם פעם??

היי אתמול קרה לי דבר מוזר שכבר קרה לי הרבה פעמיים אני עמדתי איזה 5 דקות ועשיתי משהו ]תאום היה לי כאב נורא כזה מאחורי הברכיים שלא יכלתי לעמוד הייתי חייבת לשבת ואז שהתסתכלתי היו לי כאלו כמו נקודות אדומות כאלו מאחורי הברכיים..מוזר מאוד קרה לכם פעם??? או שלמשל לפני כמה ימים הייתי בבית הספר ועברתי בין בניינים שיש שם והמרחק הוא פחות מ5 דקות הוייתי בשמש אז כשהגעתי כולי הייתי אדומה והיו לי כאלו מן כתמים אדומים קרה לכם פעם??
 

gaia20

New member
קרה לי משו דומה

אבל לא בדיוק אותו דבר כי לא היתי בשמש קרה לי שגם לי היה כאב כזה מאחרוי הברכיים, יכולתי לעמוד אבל צלעתי ושהסתכלתי מה יש שם, היתה שם כמו פריחה חמה כזאת... ממש שטח אדמומי על העור. זה עבר לי אחרי שהלכתי לישון כמה שעות, באותו יום עבדתי רצוף 13 שעות.... כנראה שזה היה יותר מידי......
 

1ט ל י

New member
קרה...

העניין עם הברכיים לא קרה לי, אבל כל פעם שאני נחשפת לשמש בחודשים האחרונים, הידיים שלי מתמלאות בכתמים אדומים בצורת תולעים (תסלחו לי עת התיאור הלא נעים). זה ממש ממלא את הידיים שלי. בעיקר את החלק הבהיר יותר (או שזה פשוט יותר בולט שם). פשוט צריך להמנע מהשמש, ומאחר שבכל מקרה אנחנו צריכים כולנו להמנע מהשמש- זה לא קריטי.
 

קטיפה

New member
צודקת אבל..

אי אפשר לגמרי להימנע מהשמש. והמוזר זה שאם הברכיים לא עמדתי הרבה שעות או משהו כזה אלא רק איזה 5 דקות בגלל זה זה לא ניראה לי......
 

ל3

New member
../images/Emo42.gif דרכים להימנע מהשמש

1. ללבוש כבוע ומשקפי שמש 2. למרוח מקדם הגנה 3. לא ללבוש בגדים חשופים- עדיף שרוולים דקים אפילו כשחם והכי חשוב פשוט לא לצאת בשיא השמש או לפחות לנסות ואם חייבים אז למינימום זמן שצריך- מדוע להכניס ראש בריא למיטה חולה??..
 

1ט ל י

New member
ובכן...

לא צריך יותר מ-5 דקות. לי יש את הכתמים תוך פחות מחמש דקות. היום הלכתי לרופאה ברגל, ולבשתי חולצה ארוכה לבנה ודקה, וכשהגעתי למרפאה, הורדתי את החולצה, וראיתי שיש לי את הכתמים בעל זאת. החולצה די שקופה, אני מניחה שזה הגיוני. זה גם היה קצת פחות חמור מבדרך כלל.
 

קטיפה

New member
נכון ו..

היום למשל הייתי צריכה לעבור בין בינינים בבית הספר אז לבשתי חולצה ארוכה ודקה אבל בכל זאת כפות הידים והצוואר היה עם כתמים מה שמוזר שהידים והצוואר גם כשאני לא בשמש עם כתמים..
 

1ט ל י

New member
לפי מיטב הבנתי...

הפריחה הזו היא אחת הסימנים של הלופוס. אני לא יודעת אם יש לי פריחות על הצוואר, כי אני לא רואה אותו כשאני לא מביטה במראה. לוקח לפריחה הזו שעה לפחות עד שהיא עוברת לי. אני יודעת שמאד קשה להתרחק מהשמש, וזה גם כייף להיות בשמש לפעמים, אבל ככל שנמנע יותר, נרגיש טוב יותר.
 
למעלה