קרה לכם?(דוחה..)

קרה לכם?(דוחה..)

אז לא אכלתי ארוחה נורמלית כבר יומיים פתאום צץ לי התאבון שוב אז הלכתי לסלון ראיתי טלויזיה והתחלתי לאכול פתחתי את הטלויזיה והיה שם מישהי שראיין אנשים ברחוב ואז הוא שאל את אחד האנשים "במה אתה עוסק?" אז אותו איש פתח את הכפתורים בחולצה והתחיל לשחק עם הפטמות שלו בקיצור ירקתי את כל האוכל ונגמר לי התאבון ועכשיו יש לי בחילה זה ממש אף פעם לא קרה לי . מסקנה-לא לראות טלויזיה בזמן שאוכלים. בעעעעעעעעע הדר.
 

p019

New member
קרה

צריך ללמוד לראות טלוויזיה, או יותר נכון - לסנן טלוויזיה. כל תוכנית שקשורה בלראיין אנשים ברחוב חשודה בעיניי. בזמן האחרון יש גם פרסומות שגורמות לי לכבות את הטלוויזיה. היתה תקופה שפשוט לא פתחתי את הטלוויזה בכלל בגלל הלם כזה.
 

Limbonic Art

New member
בתור אחת שלא רואה טלויזיה מלא זמן

זה לא קרה, אבל לא מפליא אותי שמראים דברים כאלה בטלויזיה אני מבינה שחשת גועל ודחיה אבל לא חבל על האוכל? ועוד במיוחד שלא אכלת נורמלי יומיים
טוב נו, למדת לא לראות טלויזיה בזמן ארוחה , אלא אם בא לך לראות דרדסים ברקע- שם לא נראה לי יהיה משהו נוראי
 
ההיגעלות שלי אף פעם לא פיזית

לפחות לא מטלויזיה. אפילו יצא לי לראות פה ושם "אפקט הפחד", ששם יש קטעים דוחים ברמות. אם כשיוצא לי (לצערי) לראות דברים שמגעילים אותי, אני משתדלת שזה לא יהיה תוך כדי אוכל (אבל בכל מקרה זה אף פעם לא ישפיע על עצם האכילה שלי) ולרוב אני בעיקר עושה פרצוף נגעל ועוברת הלאה (מעבירה ערוץ / מסובבת את הראש). באופן כללי אני דיי סלקטיבית בצפיה הטלויזיונית שלי - אני צופה לא מעט בטלויזיה, אבל זו צפיה מאד מתוכננת - בעיקר בסדרות ובתוכניות מאד מסויימות ונדיר שאני סתם פותחת ערוץ כלשהו ובוהה ב"מה שיש".
 

dnielc

New member
זה ממש הזוי...

למה שמישהו יפתח את החולצה וישחק עם הפטמות שלו... נראה לי שאת רואה ערוצים מאוד מסויימים, ומוזרים... רק ערוץ 10!
 
תגובה לכולם

אני ממש בקושי צופה בטלויזיה לכן איני יודעת מה בד"כ יש בד"כ אני צופה בערוצי סרטים הפעם לא היה סרט מעניין ולכן צפיתי בערוץ ביפ בתוכנית שנקראת "נדודי שינה".. יוצא לי לראות מלא דברים דוחים,אף אחד מהם לא גרם לי להפסיק לאכול כמו זה. את הלקח אני למדתי.. חח
 

Limbonic Art

New member
מסביר למה זה נדודי שינה../images/Emo190.gif

ולפחות את הלקח למדת
שכחי מזה ותמשיכי בחייך + לא לשכוח לאכול
 
../images/Emo5.gif

גם בפרסומות כבר אי אפשר לצפות, אי אפשר לדעת מתי הטלויזיה תדפוק לך קטעים כאלו. אני מתערבת שזה לא קורה רק לאסקס. איזו טלויזיה צהובה, את מי מעניינות הפטמות שלו?
 
קרה לי יותר גרוע מזה

נמלים השתלטו לי על עוגיות משובחות. טוב, אבל זה לא קשור. פשוט זה נראה לי גם גרוע.
 
לא פחות גרוע

קניתי פעם דגני בוקר שאני מאד מאד אוהבת (של פוסט) והם לא רק טעימים ומתוחכמים, אלא גם ממש יקרים (בהתאם). פתחתי את האריזה (חדשה לגמרי ואטומה), שפכתי את הדגנים לקערית, וכשעמדתי למזוג חלב, משהו צד את עיני. טיילה לי נמלה בקערית! "מוזר" חשבתי לעצמי, "אני לא זוכרת שהיתה נמלה בקערית לפני ששפכתי את הדגנים...". הוצאתי אותה והתחלתי לבדוק טוב טוב מה יש לי בקערה, והיי, מה אתם יודעים, היא לא היתה היחידה!
בחשש מה נטלתי את הקופסה והסתכלתי פנימה - אויה, הנמלים המרושעות תפסו בעלות על הדגנים היקרים שלי, וכבר פתחו שם מושבה משגשגת...
בכעס גדול זרקתי את האריזה, ולא הצלחתי להבין איך הן נכנסו, אם האריזה היתה אטומה?! שאלתי אנשים, והם אמרו שנמלים מריחות טוב, ושהן בהחלט מסוגלות לעשות חור קטן אם הן מספיק רוצות.
מאותו רקע נהייתי פרנואידית שמעכשיו כל פעם שאני אקנה משהו טעים, הנמלים יאכלו אותו לפני! (זה קרה לי גם עם עוד משהו טעים, אבל אז זו היתה יותר אשמתי כי השארתי אוכל חשוף בחדר). מיהרתי וקניתי אריזות פלסטיק אטומות ומאז בכל פעם שקניתי דגנים, הם הועברו מייד לקערה. נראה אותן מחוררות את הפלסטיק הזה, הא!
אחרית דבר: כבר שנה לפחות לא קניתי דגנים פשוט כי נמאס עלי הטעם, והנמלים כנראה התייאשו ועברו להציק לשכנים... טפו טפו טפו.
 
הן פוחזות וריקות

נמלים הן דבר קטן ומרושע. ראית או קראת את "מדריך הטרמפיסט לגלקסייה"? לדעתי במקום העכברים המרושעים היה צריך לשים נמלים! הן מרושעות ומוצאות דברים במהירות מפתיעה ואני בטוחה שאם היו מנסים לבנות intergallactic passway במקום כדור הארץ, אז הן היו נרתמות למשימה בטוח! (אם אין לך מושג על מה אני מדברת.. עזבי. זה לא קריטי).
 

wingate

New member
יצורים רשעים זה תמיד טוב

ואם אפשר היה לשסות אותן בנודניק ששיחק את זאייפוד.... אילו רק היו נותנים את התפקיד למישהו כמו גרי אולדמן, אתם לא חושבים שהסרט היה קופץ בשלוש רמות מיידית?
 
אני לא חושבת שזה תלוי בשחקן

כלומר - לא סבלתי את הדמות וזה גם שחקן שאני לא אוהבת, אבל אני חושבת שעיקר הבעיה היה בבימוי ובתסריט, כלומר העיצוב והבניה של הדמות מלכתחילה היו שגויים מלכתחילה בעיני, הליהוק זה רק השלב האחרון... אבל הוא לא הדמות היחידה שנהרסה בעיבוד לסרט, ובאופן כללי, למרות כמה הברקות ויזואליות, הסרט לא היה מלהיב.
 

wingate

New member
לפי עדותו של השחקן

הוא קיבל המון המון יד חופשית בבנית הדמות. כלומר, הוא לקח את התסריט הלא מבריק והרס אותו עם המינריזם שלו. שזו נטייה שלו בכל מקרה. הוא גם החוליה החלשה ב"גלאקסי קווסט" לדעתי. אין מה להגיד, יש מעט מאוד דברים בסרט הזה שאפשר להגיד שבאמת עבדו. אחד מהם הוא כמובן אלן ריקמן כמרווין. השני הוא שיר הפתיחה הפייטוני. אני בטוחה שאם נתאמץ נמצא עוד משהו :)
 

p019

New member
נמלים

לא יפה ללכלך כך על יצורים כל כך אקטיבים. עצרתם פעם להסתקל עליהן? מרשימים ביותר. גם קבלת ההחלטות שלהם איך להגיע למזון. אם אני הייתי צריכה ללכת כל כך ערבה כדי למצוא מזון - הייתי גוועת ברעב.
 
קרה לי עוד משהו

באותו היום ששמתי את ההודעה הזאת.. בקיצור אני בנאדם שנוטה לדמיין כל משפט שהוא קורא ממש לדמיין, אם זה סיפור-אם זה בדיחה.. וכמובן גם קללות. אז ראיתי סאות'פארק.. ואני בד"כ צוחקת מכל השטויות האלו אבל הפעם הקללות של קרטמן פשוט עשו לי בחילה וריפלקסי הקאה וישר סגרתי את הטלויזיה.. זה נהיה מוגזם
 

barby1986

New member
טוב זה באמת מגעלי! אבל...

מה את עושה אם נגיד את רואה סרט מאוד מרשים ורומנטי ובאמצע יש אקט מיני? האם זה גם דוחה אותך? האם את מעדיפה לא לצפות ולהעביר ערוץ?
 
למעלה