קרב נוסף ל-SS
מראו

הקרב של יום חמישי ../images/Emo185.gif

כרגע בWWE.COM יש הודעה שהקרב יכלול את אלופי העולם בזוגות,ריק פלייר ורודי פייפר...נגד הספיריט סקאווד? ההיילנדרס? כולם ביחד? נגלה עוד 15 דק'
 

July 27

New member
שנייה...

חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא חרא!!!! קרב רע עלוב מגעיל! איכס פוי! אני מקווה מאוד שמחר נקבל משהו טוב! איפה קריים טיים??? קרליטו???שלטון???איפה הם?? אם אתם שואלים אותי במקום לשים את המעפן הזה הלמס היו צריכים לצוות לאורטון,אדג',נוקס ונייטרו את שלטון.
 

SeanONE

New member
יותר צפוי מזה

כבר לא היה, אני רק מקווה שזה לא יקבל יותר מדי זמן ושלבסוף נראה סוף סוף את הספיריט סקוואד מתפרקים ולא תוך שבוע חוזרים להיות ביחד הא ד"א מי הזקנות שמשתתפים, פלייר, פייפר, רודס, סלאוטר ו-?
 

hanaorb9999

New member
דעה

מי הבוקר שאחראי על הזוועת עולם הזאת?!?!?!??????????????. זה נראה הם זורקים קוביה ולפי זה בוחרים מה יהיה בPPV. זה יקבל 20 דקות שאני לא יראה! הם חייבים לי על ה20 דקות האלה!!!!!!!! מילנ לעשות מזה קרב זוגות בעל 8 משתתפים, אבל למה להרוס אירוע מעניין עם הזוועת עולם הזו????? גם עם פלייר, רודס, פייפר וסלאוטר יעבדו עכשיו שלושה שבועות 8 שעות ביום בחדר כושר הקרב הזה יהיה זוועת עולם.
 

drez

New member
קרס נוסף שנקבע לאירוע:../images/Emo58.gif

האגדות נגד הספיריט סקוואד בקבוצת האגדות יהיו: אלופי הזוגות- ריק פלייר וראודי פייפר, סרג'נט סלוטאר, דאסטי רודס וארן אנדרסון. הודיעו על זה עכשיו ב- WWE.COM
 

Sid

New member
חבל

אני עדיין מקווה שישנו את התוכניות לקרב אחד נגד אחד בין טייקר לקנדי ושהוא יעבור להיות קרב השרדות 5 נגד 5: טייקר, קרליטו, סופר קרייזי, סאנדמן וטומי דרימר נגד קנדי, שלטון בנג'מין, כריס מאסטרס, הארדקור הולי ומנאט סטרייקר.
 

Sid

New member
בלחץ אפשר ../images/Emo58.gif מהקלטות סמאק!!

היו שנים שבסדרת ההשרדות היו 5 קרבות השרדות... נגיד הארוע יהיה 2:45- תוריד 45 דקות של פרומואים,סגמנטים מאחורי הקלעים, וכניסות של המתאבקים, נשאר לך שעתיים לקרבות עצמם. צוות DX נגד צוות RRKO - יהיה נגיד 27 דקות צוות סינה נגד צוות ביג שואו- יהיה 23 דקות צוות טייקר נגד צוות קנדי- 22 דקות באטיסטה נגד בוקר- 12 דקות צ'אבו נגד בנואה -16 דקות סקוואד-לג'נדס- 10 דקות נגיד ליטה נגד מיקי ג'יימס נגד מלינה- 10 דקות
 

BeN ShaDe

New member
קרב השנה זה הולך להיות.

לא. רודס וסלוטאר בכלל יכולים לזוז? אני מקווה שאם כבר יצא מזה משהו זה פירוק רשמי של המעודדים.
 
HA HA

hate to say i told u so but ..... i told u so ! ניבאתי את הקרב הזה :) . רק טעיתי כשאמרתי שיהיה את הקסו ושמו את ארן אנדרסון אבל תפסתי בכל זאת .
 

Miss Triple H

New member
אני לא מאמינה אווף

עד עכשיו היה אחלה קארד!!! (למרות בוקר באטיסטה הזוועה) אני לא מאמינה שיבזבזו קרב הישרדות על זה....כל אחד שמה (חוץ מפלייר) נראה בכושר יותר גרוע מהשני..נראה לי שהקרב הזה יזכה גם לFF ממני....
 
לא ייאמן! ../images/Emo185.gif

קרב 4 על 4 ,במקום להביא את זה בשוונג חייבים להרוס.. הספיריט סקאווד נגד סלצ'ר (הצבא,לא זוכר איך קוראים לו),דאסטי רודס (עם ארן אנדרסון כמלווה) ,פייפר ופלייר. אווף..
 
דווקא ציפיתי משהו ../images/Emo185.gif

על אליפות הזוגות..שלפחות יהיו נגד קריים טיים..או היילנדרס..או איזה קרב שלא יגרום לי לעשות FF,כמו בסייבר סאנדיי..זה דווקא כן קרב כזה..
 
למעלה