קרב נוסף ל-SS
מראו

hanaorb9999

New member
קרב שנוסף היום לSS

הוא יכיל בתוכו את ביג שאו ואת סינה, וב3 בצהריים שעון ארה"ב יחשף מה הקרב יהיה בדיוק. לשמחתי הרבה כבר חשבתי שאחרי הראו האחרון עוד נראה את אומגה נגד סינה, אני שמח שטעיתי.
 
נכון,עוד חצי שעה נגלה ../images/Emo185.gif

בכל מקרה היה אפשר לשרשר את זה לאנשהוא..באמת היה הכרחי לפתוח שרשור?
 
אם השרשור חדשות לא היה מפוצץ, היה

אפשר לשרשר את זה לשם, אבל בגלל שהוא מפוצץ, הכי טוב אני חושב, היה לשרשר את זה לזבנג וגמרנו.
 
והקרב הוא: ../images/Emo185.gif

סינה (קפטן),לאשלי,קיין,RVD וסאבו נגד ביג שואו (קפטן),MVP,פינלי,אומאגה וטסט. פחות טוב מאתמול בטוח....אבל לא יודע,זה לא נשמע לי רע כ"כ!
 

BeN ShaDe

New member
כמו שאמרת

הקרב נשמע ממש לא רע , אבל הקרב מאתמול נשמע מבטיח יותר. בכ"ז , שאפו ל-WWE על שני הקרבות האלו ודווקא ציפיתי שהיום יכריזו על קרב 1 על 1 ולא עוד קרב השרדות. יאללה , מחכה לעוד אחד.
 
../images/Emo58.gif מסמאק שישודר מחרתיים../images/Emo185.gif

3 קרבות כבר הוכרזו בסמאק..קינג בוקר מעורב בהם ולכן לא נראה לי שיהיה עוד 5 על 5..מה שכן מעניין זה איזה עוד קרבות יתווספו =/
 

BeN ShaDe

New member
נכון. ../images/Emo58.gif

צ'אבו - בנואה צריך להיות טוב מאוד אם יקבל הרבה דקות , משהו כמו רבעה לפחות. קנדי - אנדרטייקר הקרב הקודם שלהם לא היה משהו בכלל , מקווה לאיזושהי סטיפולציה פה. בטיסטה - בוקר אני רק מקווה שנראה פה אלוף חדש כי קרב טוב לא יצא מפה.
 
יש 7 קרבות..../images/Emo58.gif../images/Emo185.gif

בהנחה שהולכים להודיע גם במהלך השבוע הזה (מחר,מחרתיים,שבת) על הקרבות שהוכרזו בסמאק זה משאיר אותנו עם עוד 2 קרבות..איזה קרבות אלה יהיו? ו3 קרבות של סמאק? מאמין שגם ייקבע איזה קרב נוסף בראו..
 
2 הקרבות הנותרים, אני מאמין שאכן

יהיו מרו, כי לסמאק יש כבר 3 קרבות ל-ECW רוב המידקארדים והמיין אבנטרים שלה משובצים כבר בקרבות אחרים, חוצמזה גם יש להם שבוע אחרי זה PPV ולא נראה לי יעשו עוד 2 קרבות מחומשים. אך קשה לחשוב על קרבות שיהיו מרו. אולי קרב פרידה לליטה, ועוד איזה קרב מחומש בין כל הס.ס אולי? תן רעיונות נווה או בן או כל מי שרוצה.
 
אמממ.. ../images/Emo185.gif

רציתי לכתוב שיהיה איזשהוא קרב משושש/מחומש/מאחתעשרשש על האליפות הביניבשתית אבל נזכרתי שג'אף ב5 על 5 ולכן אולי יעשו איזה קרב מחומש/משושה על הN1C...ועוד קרב נשים מתבקש כאן..למרות שלדעתי יקבעו עוד קרב של ראו באחד משני הראו (נשארו 2 לא?) שעוד נשארו..
 

hanaorb9999

New member
ואם הם יבנו לפי הראו האחרון

אז כנראה שזה יוג'ין נגד מי שהוא עשה עליו היל טרן בלי להבין בכלל. וליטה נגד מיקי ג'יימס שקרב אחרון וסופיל ליטה שתפסיד תתואר ותפרד מהקהל.
 

connex

Active member
יותר מזה

אני מנחש גם איזה קרבות אלו יהיו: אליפות נשים ואליפות זוגות של ראו
 

batista3

New member
רק שלא יהיה קרב מחומש

של הספיריט סקוואד נגד פלייר והגריאטרים, the spirit squad vs the old squad זה יהיה רע
 
כשכתבתי קרב בין כל חמשת הספיריט

סקוואד, התכוונתי לקרב מחומש בין עצמם. כלומר ברול שכל חברי הספיריט סקוואד שעד אז כבר יהיו לשעבר. אבל אם אכן יהיה, מעניין עם איזה מוזיקה כל אחד יכנס.
 

batista3

New member
שיט, חזיתי את העתיד ../images/Emo10.gif

http://www.wwe.com/shows/survivorseries/matches/333248013/preview/
 
למעלה