קראתי בפאלמי

lidor30

New member
קראתי בפאלמי

שלפעמים נוצר הרבה שאריות של תוכנות בתוך הפאלם ולוקחות הרבה מקום או מתנגשות לפעמים עם תוכנות אחרות. יש לי שאלה: איזו תוכנה טובה יש כדי למחוק כל מיני שאריות תוכנה לאחר מחיקתן? (ואני לא מדבר על uninstall hack כי הוא מוחק שאריות רק מיד לאחר המחיקה). תודה מראש
 
למעלה