קראו, תבינו על מה מדובר, ותחזרו אליי

TheDooer

New member
קראו, תבינו על מה מדובר, ותחזרו אליי

היי לכולם:) בתור האקר מתחיל. הייתי מציע לכל מי שרוצה ללמוד להיות האקר זה סבלנות:). כן כן, כי רק עם סבלנות והרבה התמדה ורצון תוכלו להיות האקרים דיי טובים דפקה, תוך שנתיים. זה לא אומר שתהיו אנלייזרים או משהו כזה. כל העניין הזה מצריך מחשבה קצת שונה. אבל קודם כל- וזה חשוב מאוד - צריך לדעת ``באמת`` מה זה האקר. אז כך: טועה טעות גדולה מי שחושב שלפרוץ למחשב של מישהו אחר (והכוונה היא לפרוץ למחשב של משתמש רגיל), זה האקינג. זה למעשה כן, אבל ותמיד יש אבל, זאת לא המטרה של כל האקר אמיתי. המלחמה היא לא נגד משתמשים ואנשים רגילים, המלחמה היא נגד ארגונים מונופוליים בעיקרה, אך הסיבה האמיתית היא ****ידע***** אתם לא תאמינו כמה זמן לוקח לפעמים למצוא חור, אם זה בשרת מסויים או אפילו תוכנה כמו חלונות. חברה, תבינו את זה טוב מאוד, אני מציע לכם להבין טוב מאוד את העניין. הרבה האקרים חושבים שלמעשה להוריד תוכנה מסויימת ובדך כלל תוכנות הפריצה מאוד קלות לתפעול, ולהכנס למחשב של מישהו אחר אז הוא נהפך להיות האקר. תסלחו לי אבל הם פשוט עושים רע לשם הזה, ולדעתי הם אפילו דבילים לחשוב שזה זה, כי זה לא. האקר = לדעת ולדעת כמה שיותר, לנסות ולא להתייאש. ****************************8 אז לכל מי שחושב שפגעתי בו, אני מצטער. אך אין לי שום בעייה לדבר אתו/ה. כי חשוב לי שתבינו את השקפתי לעניין. **************************** אני חושב בינתיים להקים אתר למתחילים שנותן מענה לנקודות ההתחלה החשובות, אם זה בחלנות או לינוקס. לכן חשובה לי דעתכם וכמובן עזרתכם למי שמוכן להשקיע ולעזור שהרי חשוב שכולם ידעו לא בעזרת מה זה קרה אלא איך ולמה זה קרה. דרך אגב, כמו שכתוב למעלה אני עדיין מתחיל. מתחיל מאוד אפילו אין ידע כל כך רחב אך אני מוכן לשתף את כולם בו. בעייתי זה הזמן, אין הרבה. לי קוראים אמין, אני בחור דרוזי מהכפר בית-ג`ן שבצפון. תתפלאו או לא אני סטודנט לאדריכלות. ובינתיים הנה כמה אתרים טובים להתחלה.
 

N0

New member
האקרים האמיתיים

טוב אז לכל אחד המילה האקר עושה משהו אחר. קיום בבאמצעי התקשורת המילה האקר מעוררת קונוטציה של אדם שפורץ למחשבים והורס אותם לחלוטין או משנה מידע במטרה להרוויח טובות הנאה למיניהן. כמובן שרוב האנשים כאן יסכימו שזו לא ההגדרה הזו אבל מה יש הגדרה שניה פופלארית שטוענת שהאקרים הם אנשים שעובדים בשביל ללמוד ויודעים הרבה על מחשבים ויכולים לפרוץ אבל לא עושים את זה ואלה שפורצים הם קרקרים רעים. טוב מה לעשות לדעתי גם זו לא הגדרה נכונה איך אתה יכול לפרוץ למשהו בלי שמעולם לא פרצת אליו הדבר לא אפשרי. ההגדרה שנראית לי הכי נכונה להאקינג היא שהוא ספורט (ההגדרה לקוחה מההאקר הנדבוק מ85 ) שהמטרה שלו היא פריצה למערכות. הבעיה היא שהמטרה היא להשיג גישה למערכת ולא את המידע שבפנים זה האתגר זה הריגוש ואנשים פשוט איבדו את זה והפכו את הריגוש ללמחוק לאנשים קבצים ולהדפיס להם ג`יבריש במדפסת כי הם לא פרצו לבד הם השתמשו בתוכנה הריגוש שבפריצה אבד כשאנשים התחילו להשתמש בטרויאנים זה לא הם פורצים זה התוכנה זה כבר לא מאתגר אתה לא עובד שעות בקריאה של קוד ואת ההיסטוריה של המתכנת כדי לדעת איפה הוא יכניס פירצות אז מה שאתה עושה בשביל לקבל ריגוש זה להוריד תמונות סקס ממחשב שאין לך גישה אליו ושיש לך מספיק אתה פשוט מוחק לו את הארד דיסק. בקיצור האקרים פורצים בשיבל האתגר ולא למען רווח כלכלי חומרני (ואם לפעמים הם משנים את ההגדרות של המעלית בנין של 50 קומות שקומה שלוש תוביל ל43 זו רק הנאה צדדית מהדבר ). N0
 

thesword

New member
הממממ..

קראתי את ההודעות שלכם בנושא זה של האקינג... ותרשו לי לומר לכם שאתם אחלה בחורים.. וכל מה שאמרתם בנושא זה היה הכי מדוייק שיש או שאפשר לומר בנושא זה.. :)
 
למעלה