קק"צ ופרופיל 64

thepunk

New member
קק"צ ופרופיל 64

אז יש לי פרופיל 64 ... ויהיה לי קק"צ בקרוב (לא כל כך בקרוב, אבל מספיק בקרוב) ציפור לחשה לי שבעלי פרופיל 64 פטורים מריצה (הריצה בבר-אור בפרט) ... זה הגיוני?! זה נשמע לי קצת מוזר, למרות שבטירונות באמת לא נתנו לנו לרוץ ... אבל חשבתי שבקק"צ זה יהיה קצת יותר "רציני". האם זאת הכוונה הכוונה בכ"מ (כושר מוגבל) ואם כן מה עוד זה אומר אם בכלל?
 

uv1234

New member
מצטרף לשאלה,

למרות שאני מתכוון להעלות את הפרופיל עד הקק"צ (ובתקווה שהוא יהיה בבה"ד 1)...
 

liormk

New member
אם אני לא טועה

פרופיל כזה הוא כ.מ-1, אבל בקשר לזה אני לא בטוח בהנחה שאתה כ.מ-1 זה אומר שבבר-אור את הידיים והבטן אתה עושה רגיל, אבל במקום ריצה של 2000 מ', אתה הולך 4000 מ', כמובן עם סקאלת ציון/זמן אחרת. בקורס עצמו זה גם משנה את הפעילות שלך במסעות ובמד"סים.
 
למעלה