קק"צ ופרופיל 64
אז יש לי פרופיל 64 ... ויהיה לי קק"צ בקרוב (לא כל כך בקרוב, אבל מספיק בקרוב) ציפור לחשה לי שבעלי פרופיל 64 פטורים מריצה (הריצה בבר-אור בפרט) ... זה הגיוני?! זה נשמע לי קצת מוזר, למרות שבטירונות באמת לא נתנו לנו לרוץ ... אבל חשבתי שבקק"צ זה יהיה קצת יותר "רציני". האם זאת הכוונה הכוונה בכ"מ (כושר מוגבל) ואם כן מה עוד זה אומר אם בכלל?
אז יש לי פרופיל 64 ... ויהיה לי קק"צ בקרוב (לא כל כך בקרוב, אבל מספיק בקרוב) ציפור לחשה לי שבעלי פרופיל 64 פטורים מריצה (הריצה בבר-אור בפרט) ... זה הגיוני?! זה נשמע לי קצת מוזר, למרות שבטירונות באמת לא נתנו לנו לרוץ ... אבל חשבתי שבקק"צ זה יהיה קצת יותר "רציני". האם זאת הכוונה הכוונה בכ"מ (כושר מוגבל) ואם כן מה עוד זה אומר אם בכלל?