קק"צ בקבע
שלום, אני כרגע חייל בשירות חובה, בעוד כחודשיים אני אמור להיכנס לשירות קבע ובסמוך למועד זה אני מיועד גם לצאת לקק"צ במגמת להב, רציתי לדעת האם ישנם אי-אילו חוקים/זכויות שונות החלים על משרתי קבע בקק"צ, כמו כן האם העובדה שאני בעצם אהיה בדרגת צוער במהלך הקורס אומרת שלמרות שבתור נגד אני אמור להתקדם לדרגת רס"ל בצמוד לכניסה לקבע (כך נהוג ביחידה שלי) אני בעצם אשאר באותה "דרגה" ולא אקבל דברים כמו מדי קבע חדשים וכו'?
שלום, אני כרגע חייל בשירות חובה, בעוד כחודשיים אני אמור להיכנס לשירות קבע ובסמוך למועד זה אני מיועד גם לצאת לקק"צ במגמת להב, רציתי לדעת האם ישנם אי-אילו חוקים/זכויות שונות החלים על משרתי קבע בקק"צ, כמו כן האם העובדה שאני בעצם אהיה בדרגת צוער במהלך הקורס אומרת שלמרות שבתור נגד אני אמור להתקדם לדרגת רס"ל בצמוד לכניסה לקבע (כך נהוג ביחידה שלי) אני בעצם אשאר באותה "דרגה" ולא אקבל דברים כמו מדי קבע חדשים וכו'?