קקי קשה

קקי קשה ../images/Emo92.gif../images/Emo53.gif

אני אמא לילדה בת 4 חודשים. עד גיל חודשיים הנקתי בלבד ולאחר מכן נתתי חלב שאוב בבקבוק. כל הזמן היתה לבתי יציאות כמעט כל יום רכות וחרדליות. לפני כחודש ימים היות וכמות החלב שלי התמעטה, התחלתי לתת 3 ארוחות תחליף ו-2 ארוחות חלב אם שאוב. מאז שהתחלתי לתת תחליף יותר מאשר חלב אם התחילו צרות ביציאות. קודם השתמשתי במטרנה (14 ימים) וכעת אני משתמשת בסימילק (12 יום). בשני התחליפים , לילדה יש קקי כל 4-5 ימים כאשר הקקי קשה מאד, גושי ובצבע ירקרק. אני גם שמתי לב שכאשר היא עושה קקי גושי זה מלווה בצרחה פתאומית ובכי היסטרי. אני משערת כי זה כואב לה מאד מאד. גם פי הטבעת אדום. מה לעשות על מנת לעזור לילדה?
 
עצירות

ראשית הייתי מנסה להחליף לכלכלה על בסיס סויה- ייתכן ויעזור אם לא יעזור אפשר לתת כפית מיץ מי שזיפים פעם אחת ליום אם אין שיפור מציע לפנות לרופא אם תרצו אשמח לנסות לעזור
 
למעלה