קצת OFF TOPIC

קצת OFF TOPIC

יש איזה טרול באחד הפורומים שמכפיש משתלח בי על בסיס קבוע. כשאני מגיב להשתלחויות שלו אז התגובות שלי בפורום נמחקות ואני מקבל מסר ממנהל הפורום על אזהרה לפני חסימה. ברור שהוא עושה אפליות ויש איזה סיבה שהוא נותן לטרול להשתלח (ולא רק בי). שלחתי מסרים להנהלת הפורומים, זה לא ממש עוזר. יש פיתרון אחר? מה הייתם מייעצים אילו הייתי מתאמן שלכם?
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
הייתי בודקת

איתך את התגובות שלך, ומדוע אתה נכנס לויכוחים מסוג זה. זה לא תפקידנו לברר את העובדות ולקבוע מי צודק. אנחנו לא כאן כדי לשפוט בינך ובין מנהל פורום אחר. אם נכנסת לתקל שם, יש מקום לברר עם עצמך איך אתה מגיע לכזה מצב ואיך להימנע ממנו - זה מקום ללמידה עבורך. בסופו של דבר, לא מדובר כאן במקום עבודה אלא רק בפורום. אם אתה מקבל יחס לא נעים בפורום אתה לא חייב לכתוב בו. לא תמיד נכון לנסות לצאת צודק.
 

ordanco

New member
זה ממש כמו....

כמו בבית הספר מציקים למי שזה מפריע לו אם באים להציק למישהו שזה לא מזיז לו אז המציקים עוזבים אותו ועוברים לאדם הבא למה? כי זה משעמם להם להציק למישהו שלא איכפת לו, אין אקשן מה דעתך?
 

bridges

New member
אני מסכים לחלוטין עם אורן אבל מזמין אותך...

...לבדוק את התגובה שלך לאותו אדם שהוא טרול לדעתך: זה ברור שאתה משלם הרבה על כך שאתה מגיב לו: אתה גם לא מרגיש טוב עם זה, היחסים שלך עם מנהל/ת הפורום פגומים ונראה לי שאתה גם מבזבז הרבה משאבים שלך כמו אנרגיה וזמן. אבל האם הסתכל על הרווחים שלך מהעניין? מה הרווחים שלך מלהעלב ולהגיב לאותו הטרול? רק לדוגמא, אני יכול לראות רווח אחד שענבל האירה: "אתה הצודק". אבל יש שם עוד רווחים, מה הם? בהצלחה, רונן
 
למעלה