גם אני הייתי מוכן לחזור לנסיעה כזו למשל לסיני
כמו שגם הייתי רוצה לבקר בשנת 1955 ליום... אבל לא הייתי רוצה לנסוע בטייגר לעבודה יום-יום. מצד שני, אם אתה מציע לי נסיעה יומיומית ב-O305, אולי אתפתה...
יש היום כסאות עץ? חידשת לי - גם אם יש עץ מתחת, הכסאות היום מרופדים בבד צבעוני, מה שנקרה moquette באנגלית.
גם אני הייתי מוכן לחזור לנסיעה כזו למשל לסיניאיש איש וטעמו הוא. לי זכורות נסיעות רבות ל
לאילת ולשארם-א'-שייח' באוטובוס ליילנד רויאל טייגר מארק2 מירושלים וללא מזגן. אף אחד לא קיטר על מזגן או על נוחות. במשך כל הדרך הרבה נוסעים נהגו לעשן וכנראה שהסיגריה השכיחה מרבים את מושבי ה-PVC שהיו לטעמי הרבה יותר נוחים מכסאות העץ של ימינו. נו, אז נדבק לנו קצת לתחת, אז מה? לפחות הגענו לאילת בלי כאבי גב ורעננים גם בלי מזגן. כיום נהיו לי מפונקים.... יש לך מושג כמה דני היה נותן כדי לקבל טייגר כזה לנסיעה עד לשארם? זה חלומו הרטוב - ליילנד טייגר בלי מזגן ובלי בטיח עד שארם. אני מאוד מבין אותו. בטיולים שנתיים היו נוסעים בסיני עם טיולית, זכורות לי שתיים: וולוו F12 ומרצדס 1928 בצבע ירוק כהה אך יפה. נסענו בלי מזגנים ובלי בטיח. בחולות של דרך זיוה היחודית הוריד הנהג אויר מהצמיגים כדי ששטח הפנים של הצמיגים יהיה רחב יותר ועביר יותר ואח"כ עם הגיענו לסנטה אחרי נסיעה של 70 ק"מ בדרך זיוה, מילא אויר מחדש באמצעות צינור המוזן אויר מהמשאית עצמה. אלו היו חוויות שכיום אין וחבל.
כמו שגם הייתי רוצה לבקר בשנת 1955 ליום... אבל לא הייתי רוצה לנסוע בטייגר לעבודה יום-יום. מצד שני, אם אתה מציע לי נסיעה יומיומית ב-O305, אולי אתפתה...