קצת תמונות מהיום

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
תמונה עשירית!!!

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה עשירית!!!
מנוחת הלוחמת... (הרכבת הייתה מפוצצת ולא היה מקום ולכן נאלצו לישון במעברים- כמו כן גם אני תפסתי פוזה)
 

elians

New member
תמונה אחת עשר!!!

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה אחת עשר!!!
וזה כבר בחזרה ... קצת מטושטשת .. (ללא פלאש) דו קומתית עם ג'מבו
 
זה לא 'ג'מבו' אלא 'בו-בו'

תמונה אחת עשר!!!
וזה כבר בחזרה ... קצת מטושטשת .. (ללא פלאש) דו קומתית עם ג'מבו
זה לא 'ג'מבו' אלא 'בו-בו'
הכינוי 'ג'מבו' דבק ברכבת ישראל לקטרים מסדרה G26 (מספרים 601-615 ן-701) שהגיעו לארץ משנת 1971 ואילך, בעוד שבתמונה נראה קטר מדגם JT42BW. למי שלא מכיר, קל מאוד להבדיל בין שני הסוגים - הראשון נראה כמו קטר והשני נראה כמו מכולה... דרך אגב, הכינוי 'ג'מבו' גם התפשט בהמשך אל הקטרים מדגם G16 שנתפסו שלל מהרכבת המצרית במלחמת ששת הימים (1967), והם מכונים בפי עובדי הרכבת 'ג'מבו מצרי'. פרטים נוספים על כינויי קטרים וקרונות בארץ ניתן למצוא בפרק הנייד של האתר 'חדשות הרכבת'.
 

elians

New member
אופסי טעות שלי ../images/Emo9.gif

זה לא 'ג'מבו' אלא 'בו-בו'
הכינוי 'ג'מבו' דבק ברכבת ישראל לקטרים מסדרה G26 (מספרים 601-615 ן-701) שהגיעו לארץ משנת 1971 ואילך, בעוד שבתמונה נראה קטר מדגם JT42BW. למי שלא מכיר, קל מאוד להבדיל בין שני הסוגים - הראשון נראה כמו קטר והשני נראה כמו מכולה... דרך אגב, הכינוי 'ג'מבו' גם התפשט בהמשך אל הקטרים מדגם G16 שנתפסו שלל מהרכבת המצרית במלחמת ששת הימים (1967), והם מכונים בפי עובדי הרכבת 'ג'מבו מצרי'. פרטים נוספים על כינויי קטרים וקרונות בארץ ניתן למצוא בפרק הנייד של האתר 'חדשות הרכבת'.
אופסי טעות שלי
 

singera

New member
אולי ג'מבו בגלל שמספרו הוא 747

זה לא 'ג'מבו' אלא 'בו-בו'
הכינוי 'ג'מבו' דבק ברכבת ישראל לקטרים מסדרה G26 (מספרים 601-615 ן-701) שהגיעו לארץ משנת 1971 ואילך, בעוד שבתמונה נראה קטר מדגם JT42BW. למי שלא מכיר, קל מאוד להבדיל בין שני הסוגים - הראשון נראה כמו קטר והשני נראה כמו מכולה... דרך אגב, הכינוי 'ג'מבו' גם התפשט בהמשך אל הקטרים מדגם G16 שנתפסו שלל מהרכבת המצרית במלחמת ששת הימים (1967), והם מכונים בפי עובדי הרכבת 'ג'מבו מצרי'. פרטים נוספים על כינויי קטרים וקרונות בארץ ניתן למצוא בפרק הנייד של האתר 'חדשות הרכבת'.
אולי ג'מבו בגלל שמספרו הוא 747
 

elians

New member
תמונה שניים עשר !!!

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה שניים עשר !!!
רציף דרום - תחנת השלום - תל אביב
 

elians

New member
תמונה שלושה עשר

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה שלושה עשר
עוד מעט מגיעים הביתה...
 

elians

New member
תמונה ארבעה עשר

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה ארבעה עשר
בגוון שונה ובתצוגה אחרת
 

elians

New member
תמונה חמישה עשר !!! ואחרונה

קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
תמונה חמישה עשר !!! ואחרונה
וכמובן השעה מאוחרת (אני הולך שוני שוני) תנו תגובות על התמונות ובהמשך השבוע הקרוב עוד חדשות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה