elians
New member
תמונה עשירית!!!
מנוחת הלוחמת... (הרכבת הייתה מפוצצת ולא היה מקום ולכן נאלצו לישון במעברים- כמו כן גם אני תפסתי פוזה)
תמונה עשירית!!!קצת תמונות מהיום
היום היה בתכנון לנסוע מנקודת התחלה - קרית גת לעבר ראש העין תחנת "קסם" (צפון) אך בעקבות חוסר נסיון באזור החלטתי לוותר על זה לטובת שבוע הבא. הבאתי כמה תמונות שצלמתי היום .. בקרית גת, ברכבת עצמה IC3, ובחזרה בתל אביב בDD. תמונה ראשונה כמובן מתחנת קרית גת... משרדי ההנהלה
מנוחת הלוחמת... (הרכבת הייתה מפוצצת ולא היה מקום ולכן נאלצו לישון במעברים- כמו כן גם אני תפסתי פוזה)