מה הכוונה אתה לא רואה טעם?
זה יכול לווסת ביקושים.
 
זה כמו לווסת אוטובוס מפרקי לאן שצריך. לאו דווקא צריך אותו באותו הקו כל היום.
מה הכוונה אתה לא רואה טעם?זה נראה אותו דבר בגלל שהצביעה היא אותו דבר
למעשה קרונות הDD הם היורשים של קרונות הSD ופותחו בהתאמה אליהם. לקרונות הSD יש תפקידים מסויימים ברכבות מסויימות כפי שאפשר לראות פה.
למה לא עושים בארץ? חוץ מזה שיכולים להיות בעיות תאימות שונות(גובה רצפה במעברים וכו'), גם אם זה היה אפשרי לא רואה טעם לעשות את זה בציוד הקיים - אולי כציוד עתידי כמו פלטפורמת OMNEO של בומברדיר בשירות המהיר בין המטרופולינים.
זה יכול לווסת ביקושים.
 
זה כמו לווסת אוטובוס מפרקי לאן שצריך. לאו דווקא צריך אותו באותו הקו כל היום.