ברוכה הבאה! ותשובות-
הרעיון הוא להוציא מהשקית בכל פעם את החתיכה שאיתה את עובדת, והיתר נשאר אטום. הבצק אינו פימו, ומתקשה תוך כדי העבודה, אך יש זמן סביר בו ניתן לעבוד. אם מתקשה, ניתן להוסיף טיפונת מרגרינה והוא חוזר להיות גמיש. - להדביק כדאי עם מים מהולים ב-cmc , או רויאל. אם החלקים המודבקים קלים מאוד, ניתן להדביק עם מים בלבד.