קצת צחוקים בימים טרופים אלה

אורית ג.

New member
קצת צחוקים בימים טרופים אלה

(אולי רק אותי זה מצחיק ואולי רק בשעות כאלה של היממה...) ראיתי (קצת באיחור כדי להגיב ישירות) שרשרת הודעות על ברית מילה בפורום ´חופש´. מישהו מתחיל בהודעה המרעישה שמי שמתנגד לברית "הורס את היהדות" ועונים לו. מה הצחיק אותי ? שהוא טוען ש"בכל הארץ יש איזה 10 נשים שמוכנות" לקיים יחסי מין עם שלם (איך הוא בדק את זה אני לא יודעת). ובעוד אני מתלבטת אם לכתוב לו "11" ראיתי שמישהו ענה "אז איך זה שכולן גרות ברחוב שלי?" הנה השרשרת, תהנו.
 

Yarik N

New member
אחלה דיון, גם מצחיק וגם מבריק

ואני לא יכולתי שלא לחשוב כמה "עבודה" יש לעשרת הנשים המסכנות הללו עם כל כך הרבה גברים לא נימולים..... או שהן כל היום עסוקות בסקס או שהשלמים לא מקיימים יחסים.
 

Ludwig

New member
את חושבת כך?

אולי הוא דווקא הומו ולכן מרשה לעצמו להתלוצץ על זה? זה לפחות הרושם שלי ממספר הודעות שלו שנתקלתי בהן. אני נזהר מלהאשים מישהו באשמה חמורה בעיני של גזענות/הומופוביה/אנטישמיות/שוביניזם (ועוד צורות של אותו הדבר).
 

Ludwig

New member
יש כאן לדעתי הכללה...

אמנם רוב ההומואים הם בדרך-כלל ליברלים, פתוחים יותר ורגישים יותר יחסית לכלל הציבור (אולי בגלל המצב) אך אין זה אומר שכולם כאלה. מבאן שגם אם ניר דגן אינו פתוח וליברל אין זה אומר שאינו הומו. אם תבחני כמה מהודעותיו בפורומים השונים תגלי שהיחס שהוא מבטא כלפי נשים הוא מאוד מכאני, פשטני וחסר רגש (ראי פורום בינו לבינה, סקס, דייט וכד´) אך איננו מחמיץ הזדמנויות להתייחס באופן מלא רגש לכל מה שקשור לאיבר המין הגברי. לי זה נראה כמו נטייה הומואית (לא בהכרח בריאה, אולי זה הומואיות לטנטית...).
 

Ludwig

New member
לניר דגן הנחמד...

התרשמתי שדווקא הומואים רבים מודעים ליתרונות הפין השלם על-פני הנימול, אפילו אם הם עצמם נימולים (לצערם). אולי זה מכיוון שהם זוכים להשוות בין עצמם לאחרים או מכיוון שמודעותם לנושא גבוהה יותר. כמי שאינו נימול כמדומני ויתכן שגם הומו על-פי מספר הודעות שלך שנושא, האם תוכל לספר לנו מהי הדעה הרווחת בסביבתך לגבי יתרונות הפין השלם? ידוע לך במקרה מהי עמדתן של נשים בסביבתך לגבי יתרונות הפין השלם?
 

nirdagan

New member
אני באמת נחמד, אבל...

לא הומו, ולא הומופוב, נהפוך הוא (כלומר סטרייט שאוהב הומואים, ובעיקר לסביות, אבל הן לא אוהבות אותי). יש נטיה להיות פוליטיקלי א-קורקט. ובכלל עושה גם בחברה בדיחות שגורמים לחלק מהאנשים לחשוב שאני הומו (אפילו הצלחתי לעבוד על הומואים) ולחלק מהאנשים לחשוב שאני הומופוב. בקיצור לעבוד על כולם, כמו שאני אוהב. ליברל אני דוקא כן, ומאמין גדול בחרויות הפרט. ליברל ושמאלני זה דברים שונים, ואני מבקש לא לערבב. השמאל הישראלי וגם איוט ליברמן חושבים שהם ליברלים, והם לא. מפני שנאמר (בבדיחות הדעת) שיש רק 10 נשים שמוכנות לשכב עם שלמים, הצעתי את התיאוריה שהם הומואים, ולא מתנזרים מסקס כפי שהוצע. לא צריך לקפוץ מזה למסקנות של פסיכולוגיה בגרוש. ניר
 

oren*

New member
הייתה היום כתבה בעיתון על מספר

החיילים הלא יהודים בצה"ל. מסתבר שהרבנות הראשית כבר שמה עליהם את ידיה ומתכוונת לעשות "לטובתם" את כל הטקסים היהודיים בכדי שלא יצטרכו להיקבר מחוץ לגדר. בכל מקרה מדובר על למעלה מ-5000 חיילים (אין את הכתבה מולי אז אני לא זוכר את המספר המדוייק).
 

nirdagan

New member
הרבנות יודעת שהם ימותו בקרב?

שהיא דואגת להם מראש למקום בתוך הגדר? ניר
 

oren*

New member
הוצאת לי את המילים מהפה, זו שאלה

שגם אני רציתי לשאול. לא אכפת לחרדים מהחיילים שאינם נימולים, כל עוד הם חיים. ברגע שהם מתים, זורקים אותם אל מחוץ לגדר - אלא אם יעבירו אותם טקסים יהודיים "כשרים" ויתנו להם חותמת של הרבנות.
 
למעלה