קצת על שלווה ..בחום מתיש שכזה

קצת על שלווה ..בחום מתיש שכזה../images/Emo178.gif

היא פוסעת על החוף הגלים מתנפצים קרוב לרגליה ריח הקיץ בשיאו באוויר שמלתה מתנפנפת למעלה רוח קרירה של הערב מצננת את עורה זרועותיה מושטות קדימה מרגישה כמו ציפור חופשיה מרגישה כאילו מנקה את נשמתה מרחוק רואה את הסלעים שיושבים איתנים ומחכים מגיעה לנקודת המפגש של הסלעים והמים מתיישבת ומתבוננת על המים הזכים והצלולים בספונטניות מחליטה לפשוט את שימלתה לטהר את נפשה..להכנס לשחיה קלה..ונעימה לחשוב על המחר..רחוק ממנה והלאה... היא חייה את הרגע, את השקט והשלווה.
 
ועל השלווה הפנימית...../images/Emo41.gif

שלוותי לאחרונה אלפי פסיעות ממני.. יורדת אליך אהובי לחפש אותה לא יודעת בדיוק מה יקרה לאן נפשי החסרת מנוחה תובילנו... מקצה תהום השפיות נופלת לי מטה מטה... מתוך חוסר האופטימיות שלי ואתה מושיט לי חבל ומושך אותך מעלה מעלה חזרה למסלול, לדרך הנכונה והשְלֶוַוה... אתה רק רוצה לחבק אותי- לגונן עלי לשמור על רוחי שתחזור להיות איתנה מתמיד רק למשוך אותי מאותה תהום שפיות שמשכה אותי בלי שום חמלה הצלחת אהובי תפסת את נפשי החזרת לי את שלוותי ונחלתי..
 
../images/Emo178.gifחום אוגוסט הלוהט...../images/Emo178.gif

ימים חמים בפתח אוגוסט המתיש עם בוא גלי החום הקשים מתמוססת לה פריחת האביב המדהימה נשארים חסרי שלווה ומנוחה איפה אותו ריח משכר של שלל פריחה איך נאחוז באותה אהבה שפרחה אהבת אביב שנגמרה אהבה שנשארתי ממנה שיכורה מנסה לשרבט צבעים אך לא מוצאת את המכול ושום צבעים מיוחדים לימים כאילו חמים אז יושבת באמבט הצונן מקררת את עורי הלוהט וממשיכה בשיגרה החמה הלא מיוחדת במינה...
 
../images/Emo12.gifיו בלי מכות טאקוש../images/Emo122.gif

אני מחכה שבעל החמוד שלי יסיים את סידוריו הטלפונים ומתקשרת... מבטיחה!!!!!!!! יה תולעת פלטוק
 
../images/Emo23.gif

אהובתי, כאן חושך האדמה על עיני מהודקת אני לא רואה עם מי את מתחבקת למי את לוחשת מלים נפלאות .שהיו רק שלי, ועכשיו הן שלו
 
למעלה